ID : 32300137
امام جمعه هرات:

تصمیم ترامپ نشان دهنده ضعف و ناتوانی آمریکا در برابر مسلمانان است


خطیب نماز جمعه هرات به حرکت ترامپ در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل اشاره و اظهار داشت: این یک حرکت سخیف است که نشان دهده ضعف و ناتوانی آمریکا در مقابل مسلمانان است.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم؛ خطیب نماز جمعه هرات در خطبه های این هفته خود در جمع نمازگزاران تقوا را عامل بسیار مهمی در مقابله با شیاطین وهوای نفس عنوان کرد.

حجت الاسلام محمد علی جعفری اظهار داشت: تقوا ابزاری برای افزایش عزم و اراده و توان در مقابله دشمنان جنی و انسی است.

وی در ادامه به حضور دشمنان در منطقه خاورمیانه اشاره و افزود: دشمنان با تفرقه اندازی بین مسلمانان درصدد رسیدن به اهداف خود در منطقه هستند.

امام جمعه هرات رمز پیروزی در برابر دشمنان را وحدت بین مسلمانان عنوان و خاطر نشان کرد: رمز پیروزی رزمندگان و مدافعان حرم در سوریه و عراق در برابر تکفیری ها،استقامت وپایداری بود و این رمز هیچگاه نباید فراموش شود.

حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: یهودیان افراطی که با روحیه نژاد پرستی وسیاست تسلط بر دنیا منطقه را به آتش کشیده اند اصلی ترین دشمن مسلمانان هستند.

وی افزود: اگر جمهوری اسلامی ایران نبود و جلوی این این رژیم دروغین نمی ایستاد اینان تاکنون به هدف خود که همان توسعه حکومتی با مدیریت خودشان بود در جهان رسیده بودند.

امام جمعه هرات اظهار داشت: رژیم صهیونیستی 70 سال خون مردم مسلمان فلسطین را در شیشه کرده اند و نزدیک 40 سال جمهوری اسلامی ایران جلوی آنان ایستاده است و نگذاشته است اسرائیل به مقاصد خود که همان تسلط بر بیت المقدس و کشورهای مسلمان باشد برسد.

جعفری گفت: کشورهای اسلامی باید در مقابل اسرائیل ایستادگی و و با گسترش باورها و اعتقادات دینی و اسلامی خود این رژیم دروغین را از بین ببرند.

وی به حرکت ترامپ در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل اشاره و اظهار داشت: این یک حرکت سخیف است که نشان دهده ضعف و ناتوانی آنان در مقابل مسلمانان دارد.

خطیب نماز جمعه هرات ضمن تقدیر از مواضع محکم جمهوری اسلامی در برابر این حرکت خاطر نشان کرد: در این برهه از زمان مهمترین وظیفه مسلمانان، وحدت و خنثی کردن توطئه های دشمنان در منطقه جهان اسلام است.

 جعفری درپایان روز دانشجو را تبریک گفت.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.