ID : 9627173
رتبه علمی دانش آشتیانی چیست؟

تغییر یکباره رتبه علمی وزیر پیشنهادی علوم از استادیار به دانشیار+سند


در حالی که دولت درجه وزیر پیشنهادی علوم را دانشیاری می داند، ظاهرا وی پس از انتخاب به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به درجه دانشیاری رسیده است.

به گزارش یزدرسا به نقل از راه دانا، وزارت علوم یکی از وزارت‌خانه هایی است که در دولت یازدهم حاشیه‌های زیادی را تا کنون به همراه داشته است.


در حالی که دولت تلاش می کند تا گزینه مورد نظر خود را با چارچوب های فکری خود به مسند ریاست وزارت علوم برساند، نمایندگان مجلس از حقوق خود و دانشجویان در وزارت علوم کوتاه نیامده و در همین راستا به دنبال انتخاب فردی به عنوان وزیر علوم هستند که به دنبال سیاسی کاری در دانشگاه ها نبوده و بتواند در مسیر علمی،‌دانشگاه ها را پیش ببرد.


در میان وزرایی که به مجلس از سوی دولت پیشنهاد شده است علاوه بر حضور برخی در فتنه 88 و عدم توبه آنها از حضور در فتنه و بازگشت به آغوش نظام، مجلس این وزرای پیشنهادی را از نظر سطح علمی هم بررسی کرد.


آخرین وزیر پیشنهادی دولت به مجلس یعنی فخرالدین دانش آشتیانی تا کنون یکی از افرادی بوده است که موضوع علمی بودن آن دارای خدشه است.

در این راستا قبل از اعلام این گزینه به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، در سایت مربوط به دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درجه علمی دانش آشتیانی استادیاری ثبت شده بود.

 

اما پس از اعلام اینکه وی گزینه وزارت علوم است، یکباره درجه علمی وی در سایت دانشکده عمران  دانشیاری ذکر شد و یک درجه ارتقا پیدا کرده است.
این اتفاق که به یکباره رخ داد نشان می‌دهد که ظاهرا ایراداتی که نمایندگان مجلس به میزان و درجه علمی وی وارد می کنند درست است.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.