ID : 3706658
درمراسم تودیع ومعارفه معاون فرمانداروبخشدارمرکزی بافق مطرح شد

تفاهم نامه عمومی توسعه بافق تدوین شود


آئین تودیع و معارفه معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی بافق با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان بافق در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق نیوز، آئین تودیع و معارفه معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی بافق با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان بافق در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
معاون استاندار یزد در این مراسم ضمن قدردانی صمیمانه از زحمات معاون فرماندار و بخشدار مرکزی سابق بافق تاکید کرد که قطعا از تجربه های ایشان در زمینه های مختلف استفاده خواهد شد.
دکتر محمدعلی طالبی سپس به معرفی دو مسئول جدید پرداخت و راجع به بخشدار جدید بافق اظهار کرد: ایشان به واسطه سالها مدیریت مطلوب و نمونه در جمعیت هلال احمر چهره ای نام آشنا برای مجموعه شهرستان بافق می باشد.
وی افزود: معاون جدید فرماندار بافق نیز از چهره های با تجربه ای است که سال ها خدمت در آموزش و پرورش، دانشگاه پیام نور و شورای اسلامی شهر بافق را در کارنامه خود دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد خطاب به مسئولان جدید ، خاطرنشان کرد: از دوستان انتظار داریم که تمام اهتمام خود در راستای عمل به وظایف مربوطه را به کار ببندند تا شاهد اجرای شایسته سیاست ها و برنامه های دولت در سطح شهرستان باشیم.
وی اذعان کرد: آنچه که اهمیت دارد، شناخت دقیق نیازهای مردم و اولویت های شهرستان است تا در راستای رفع هرچه بیشتر و بهتر دغدغه ها و نگرانی های مردم در ابعاد مختلف گام و قدم برداشته شود.
طالبی در انتهای سخنان خود پیشنهاد کرد تا با مشارکت دستگاه و نهادهای مختلف بافق تفاهم نامه عمومی توسعه این شهرستان مدون و دنبال شود.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق نیز طی سخنان کوتاهی که با بیت شعر "عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت ، صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت" آغاز شد از عملکرد بخشدار سابق بافق قدردانی کرد و سپس گفت: چهره های معرفی شده افرادی ارزشمند هستند که تا کنون در مسئولیت های قبلی خود موفق بوده اند و انشاالله با وفاق و دوستی در این پست موفق باشند.
همچنین سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق با تبریک فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر، گزینه های معرفی شده در مسئولیت های یاد شده را جزو افراد با تجربه و کاردان خواند و تاکید کرد که ایشان شایستگی این سمت ها را دارا هستند.
در پایان این مراسم از زحمات علی اصغر رنجبر معاون سابق فرماندار و سید ابراهیم مبارکه بخشدار پیشین بخش مرکزی بافق قدردانی شد و محمدعلی طالعی و محمدرضا فتاحی به ترتیب به عنوان معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی بافق معرفی شدند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.