ID : 33172497
مدیرکل کتابخانه های یزد:

تفت پیشتاز در کتابخانه های روستایی استان


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در نشست کتابخوان تفت گفت: شهرستان تفت بیشترین تعداد کتابخانه های روستایی در سطح استان داراست و این نشان دهنده، ظرفیت های بالای این شهرستان در حوزه کتاب و کتابخوانی است.

به گزارش یزد رسا، نشست کتابخوان کارمندان و کارکنان زن شهرستان تفت همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور مدیرکل کتابخانه های استان، فرماندار تفت، رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی تفت و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در این نشست با بیان اینکه شهرستان تفت ظرفیت های خوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی دارد، گفت: شهرستان تفت بیشترین تعداد کتابخانه های روستایی در سطح استان داراست.

رقیه دوست فاطمی ها، ادامه داد: معرفی کتابخانه روستای بنادکوک به عنوان یک کتابخانه برتر کشوری، نشان دهنده ظرفیت بالای شهرستان تفت بویژه در مناطق روستایی است

وی با تشکر از زحمات و خدمات ویژه فرماندار تفت در امر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اذعان داشت: پیگیری و حمایت های فرماندار هنر دوست و باذوق تفت سبب توفیقات خوبی در رمینه کتاب و کتابخوانی این شهرستان شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد برگزاری نشست های تخصصی کتابخوانی را موثرتر و نتیجه بخش تر توصیف و تصریح کرد: نشست‌های کتاب‌خوان باید منتج به این شود که همه ما زیاد کتاب بخوانیم و کتاب‌های خوب را نیز به دیگران معرفی کنیم.

فرماندار تفت نیز در این نشست با تشکر از تدبیر برگزاری نشست کتابخوان ویژه بانوان، گفت: نقش ارزنده بانوان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی تعیین کننده بوده است و بانوان با جایگاه ویژه خود به عنوان نقش کلیدی مادر می تواند موفق ترین ها در عرصه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشند.

«محمود زارع رشکوئیه»، خاطرنشان کرد: توسعه زیبای کتاب و کتابخوانی بویژه در مناطق روستایی از دستاوردهای فرهنگی ارزشمند انقلاب اسلامی است که گسترش آن باید روز افزون ادامه پیدا کند.

در نخستین نشست کتاب‌خوان ویژه کارکنان زن ادارات شهرستان تفت کتاب‌های «تاریخ مستطاب آمریکا»،«خاطرات بچه‌های انقلاب»،«آثار و نتایج انقلاب اسلامی ایران»،«دختر شینا»،«بچه‌های کوچه» معرفی شد.

انتهای پیام/م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.