ID : 1013055
نماینده کمیته جستجوی مفقودین در استان یزد:

تفحص مجدد 48شهید درمنطقه عملیاتی والفجر 8/ شهیدگمنام یزد از شهدای عملیات خیبر است+برنامه تشییع


نماینده کمیته جستجوی مفقودین در استان یزد در خصوص اظهارات گذشته برخی از مسئولین و رسانه ها از عدم تخصیص شهید گمنام به استان یزد گفت: شاید در محاورات و رسانه ها خبری یا حرفی در این خصوص گفته شده اما موضوع مصوب شده ای نبود و مطمئناً سهم دارالعباده از افتخار حضور و تدفین این شهدا در کشور بیشتر است.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین در استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا در خصوص تشریح برنامه های استقبال، وداع و تشییع شهید گمنام در یزد گفت: بعد از ظهر امروز ساعت 17:30 مراسم استقبال از شهید را در فرودگاه شهید صدوقی خواهیم داشت که به دنبال این مراسم چند برنامه جانبی برای تجدید میثاق با آرمان های شهیدان گرانقدر برگزار می شود.

سید هدایت الله بنی فاطمه افزود: صبح فردا ساعت 9 در مجتمع خاتم الانبیاء با حضور دانش آموزان از این شهید هشت سال دفاع مقدس استقبال می شود و بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارلله (حضرت آیت الله خامنه ای ) و محل یادواره شهدای کارمند استان در صنایع متالورژی مراسم وداع با این شهید عزیز را در برنامه داریم.

وی ادامه داد: صبح فردا نیز پیکر گلکون کفن این شهید گمنام از محل ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد به سمت میدان باهنر، میدان همافر، بلوار جانباز و در نهایت در حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) تشییع و خاک سپاری خواهد شد که این مراسم ساعت 7 صبح با قرائت زیارت عاشورا آغاز می شود.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین در استان یزد در خصوص اظهارات گذشته برخی از مسئولین و رسانه ها از عدم تخصیص شهید گمنام به استان یزد گفت: شاید در محاورات و رسانه ها خبری یا حرفی در این خصوص گفته شده اما موضوع مصوب شده ای نبود و مطمئناً سهم دارالعباده از افتخار حضور و تدفین این شهدا در کشور بیشتر است و با توجه به پیگیری های کمیته جستجوی مفقودین استان یزد امیدواریم در آینده شاهد حضور شهدای گمنام در یزد خواهیم بود.

بنی فاطمه با اشاره به شناسایی تعدادی از شهدا در منطقه عملیاتی والفجر 8   که در هفته دفاع مقدس در استان های مختلف کشور تشییع شد تصریح کرد: شهید گمنام استان یزد جدای از آن شهیدان است که در منطقه طلاییه و عملیات خیبر تفحص شده است.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین در استان یزد در پایان با بیان اینکه دیروز 48 شهید مجدداً در منطقه عملیاتی والفجر 8 تفحص شده اند خاطرنشان کرد: این شهیدان با بررسی و انجام مراحل اولیه به تهران منتقل می شوند که از ان جا بر اساس اولویت هایی که کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل خواهد داشت بین استان ها تقسیم خواهند کرد البته این به شرطی است که شهدا گمنام باشند.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.