ID : 25610560

تقابل سکولاریسم و لائیسم با اسلام ناب محمدی


خیلی ساده انگاری است که فتنه سال 88 را تقابل یک جناح سیاسی یا غائله ای در چارچوب اختلاف میان نیروهای سیاسی انگاشت و از مسئله مهم ظهور و آخر الزمان غافل شد.

یزد رسا؛ خیلی ساده انگاری است که فتنه سال 88 را تقابل  یک جناح سیاسی یا غائله ای در چارچوب اختلاف میان نیروهای سیاسی انگاشت و از مسئله مهم ظهور و آخر الزمان غافل شد . در طول تاریخ خصوصاً صدر اسلام یهود همه جا و همه وقت برای شجره طیبه اسلام ناب ایجاد مزاحمت نموده و حال در دوران ظهور هم ، فتنه ای می کند و تقابل سکولار صهیونیستی با مهدویت را رقم می زند . حمایت و خوشحالی رؤسای وقت اسراییل چه معنای دیگری خواهد داشت .!!
آن خفاشان خون آشام سکولار در تلاش مزبوحانه خود در صدد کم سوکردن نور خورشید فروزان مهدویت و ولایت هستند . 
آری شیطانکی از شیطان سوال می کند که آیا ما موفق بوده ایم ؟ با پوز خندی می گوید : مگر ناله ها و اشکهای مهدی شان را نمیفهمی ؟!! و این هم از بی بصیرتی بعضی از خواص هست .
یوم الله  9 دی نشان ازعمق فهم و صبر و عمل انقلابی به موقع  مردم ولایت مدارو شهید پرور و بصیر ایران اسلامی بود  مردمی که بر عکس بعضی از مسئولان ظاهر الصلاح و عبدالله بن حنظله مانند ها، شجاعانه پا به میدان گذاشته و از کیان ولایت و ذخیره الهی زمانه و انقلاب اسلامی خویش دفاع نمودند .
مردمی که غده چرکینی متعفن شده توسط سلطنت طلبان انتقام جو و خائن (به قول ابطحی) و بعضاً مزدوران شیطان بزرگ ، با قدرت دفن کردند و حماسه عاشورایی دیگری را بنا نمودند تا تاریخ بداند ابر مردان و زنانی بودند که به ندای ملکوتی هل من ناصرینصرنی تالی تلو معصوم زمانه لبیک گفتند .
 انصافاً عجب بصیرتی!!!  هشت ماه صبر و مراعات و بعد سیلی محکم انقلابی بر گوش دشمنان خارجی و منافقان داخلی .
 عجب لذتی دارد.
فتنه عظیم و وحشتناک نهمین دوره ریاست جمهوری کاملاً برنامه ریزی شده ی چندین ساله و تراوشات بد بو و گندیده جورج سروسها و پولهای نفتی عربهای مرتجع و  عوامل داخلی آنان چون ...  ... بود و اگر آن روز پیروز می شدند هرگز داعش بوجود نمی امد. 
سکولار بودن یعنی هشتم اردیبهشت 88 به دیدار ملک فهد رفتن.
سکولار بودن یعنی شرکت فعلانه در مجمع جهانی بیلدربرگ.
سکولار بودن یعنی درپاسخ خبرنگار تایم،  بگوید من هرگز نمی گویم آمریکا شیطان بزرگ است .! 
سکولار بودن یعنی حمایت از آمریکا برای تشکیل دو دولت اسراییل و فلسطین !
سکولار بودن یعنی دست دادن صمیمانه به راسموسن رییس جمهور وقت دانمارک که در اهانت به پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله وسلم)نقش مستقیم داشت !
سکولار بودن یعنی پذیرفتن خرد غربی تنها راه رشد و سعادت بشری.
سکولار بودن یعنی شهید دانستن و نامیدن آبراهام لینکن رئیس جمهور آمریکا.!!
سکولار بودن یعنی در خطبه های نماز جمعه داد از نگرانی سلامت انتخابات زدن.!
سکولار بودن یعنی مهد تمدن را غرب دانستن و مرعوب دشمنان اسلام شدن .
سکولار بودن یعنی عوض نمودن اوج عزت دنیا و آخرت را بخاطر فرزندان نا اهل به حضیض ذلت در هر دو سرا .
سکولار بودن یعنی کار آمدن نداستن احکام اسلام خصوصا احکام سیاسی آن  با جوامع امروز و دانستن اینکه اسلام برای زندگی قبیله ای آن زمان است نه حال حاضر ...!!
گویا این تفکرات از انسانی امانسیم و نهیلیستی سر می زند .
همه و همه نشان از هدف قرار دادن اصل نظام و قران و عاشورا و اهل بیت علیهم السلام است  البته با رمز تقلب ولی با عمل تزویر .
وقتی اسلام علیه اسلام ، روحانی علیه روحانی ، دین دار علیه دین دار، وارد معرکه می شود و فضا را کاملا غبارآلود می کنند، دیگر شناخت حق و باطل در حد محال سخت می شود. اما  ابر مردانی بصیر، کس را از ناکس شناختند، تعارف نیست زیر علم روحانیت و سلسله جلیله سادات وارد شدند و حقا مانند زغال گداخته آخر الزمان به کف می ماند .  عبدالله بن حنظله می آید نزد امام حسین علیه السلام و می گوید اقا جان من نمی دانم شما بر حق هستید یا یزید ؟!! و می رود .
اوکه امام زمانش را دید نتوانست تصمیم درست بگیرد او که از بزرگان و فحول مدینه النبی بود نشناخت . اما این مردم فهیم توانستند یک جمع سکولار سلطنت طلب غرب گرا را با قدرت کنار بزنند و ندای ملکوتی تالی تلو معصوم زمانه حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای را لبیک گفته و ادامه راه روشن امام خمینی  رحمه الله علیه و نائب بر حقش، خواستار شدند.
جای تعجب نیست که رسول اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در تفسیر ایه 38 سوره مبارکه محمد  دست روی شانه سلمان فارسی می زنند و می فرمایند : به خدایی که جانم در دست اوست که اگر ایمان به ثریا بسته باشد گروهی از مردم فارس آن را به چنگ خواهند آورد.( بحار ج 2ص707) 
ایمان محکم هست که بصیرت می آورد و هزاران آفرین بر این ایمان و هزاران ننگ بر آن سکولارهای مرعوب .
والسلام
حجت السلام مصطفي شريعتي



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.