ID : 18750693
هاشمی رفسنجانی:

تقصیر خودمان است که تحریم را برای خود پذیرفتیم/ نگذاشتند دانشگاه آزاد وقف باشد


هاشمی رفسنجانی گفت: موسسین دانشگاه آزاد هیچ سهمی در این دانشگاه ندارند و یک ریال استفاده شخصی نکردند؛ در دوران احمدی نژاد کسانی که برای دانشگاه آزاد کار می‌کردند انگ خوردند و هنوز هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند و این کار را می‌کنند.

به گزارش یزدرسا به نقل از فتن، هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در هفتادمین اجلاس دانشگاه آزاد که ظهر امروز برگزار شد با بیان اینکه امام فورا پیشنهاد من را برای ایجاد دانشگاه آزاد قبول کردند، اظهار داشت: برخی انقلابی‌های دو آتشه کار غیر دولتی را تحمل نمی‌کردند،امام یک میلیون تومان برای شروع کار دانشگاه آزاد دادند.

وی ادامه داد: موسسین دانشگاه آزاد هیچ سهمی در این دانشگاه ندارند و یک ریال استفاده شخصی نکردند؛ در دوران احمدی نژاد کسانی که برای دانشگاه آزاد کار می‌کردند انگ خوردند و هنوز هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند و این کار را می‌کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین تصریح کرد: هرکس خواست با دانشگاه آزاد مخالفت کند شکست خورد و آخرین آن هم همین دولت قبلی است.

هاشمی رفسنجانی گفت: فکر کردند می‌توانند هیات امنا را از ما بگیرند اما نتوانستند.

وی ادامه داد: تقصیر خودمان است که تحریم را برای خود پذیرفتیم، وقتی تصمیم گرفتیم تحریم را بشکنیم آقای روحانی و دولتش به این راحتی تحریم را شکستند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد وقف دانش و تعلیم است، اضافه کرد: نگذاشتند دانشگاه آزاد وقف باشد اما از وقف هم وقف تر است.

اتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.