ID : 37853715
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

تلاش امروز دانش آموزان ضامن پیشرفت کشور در آینده است


رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزدگفت:تلاش مضاعف دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرزو بوم تضمین کننده اقتدار و پیشرفت جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار یزدرسا، سرهنگ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد  در مراسم "آغاز عصر فضایی سپاه" در مجتمع آموزشی خاتم الانبیاء(ص) حضور پیدا کرد.

وی در این ویژه برنامه که به منظور تقدیر و تشکر جامعه دانش‌آموزی از اقدامات فضایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شده بود با تقدیر از زحمات کادر آموزشی این حماسه را نتیجه زحمات یکایک معلمین و اساتید این آب و خاک که برای ارتقای فرهنگ و بنیه علمی تلاش می کنند، دانست.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در حاشیه این مراسم و در ارتباط ویدئو کنفرانس با دانش آموزان خطاب به آنان گفت: اگر امروز سپاه این افتخار را دارد که فضایی شود به برکت دانش آموزانی است که  در امر تحصیل جدی بودند و اکنون سرمایه‌های نظام و انقلاب محسوب می‌شوند.

وی گفت: امیدوارم تلاش مضاعف شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرزو بوم تضمین کننده اقتدار و پیشرفت جامعه اسلامی باشد.

در پایان این مراسم لوح تقدیر دانش آموزان در مجتمع آموزشی خاتم الانبیاء(ص) یزد از فرماندهان ارشد سپاه به دلیل پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور تسلیم سرهنگ پورشمسی شد.

انتهای پیام/ح




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.