ID : 37470264
نماینده مردم یزد در مجلس:

تلاش های آمریکا برای فروکش کردن خشم مردم بی‌نتیجه خواهد بود


سید ابوالفضل موسوی بیوکی خاطرنشان کرد: ملت ایران اجازه مذاکره و مصالحه با آمریکا را نخواهند داد و نمی توان این جمعیت میلیونی عزادار را با چند امتیاز اقتصادی قانع کرد چرا که جنایتی که آمریکا مرتکب شده قابل گذشت نیست و تلاشش برای میانجیگری بیهوده است.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اقدام خبیثانه آمریکا در ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: آمریکا عصبانی از بی نتیجه بودن تحریم ها علیه ایران دست به ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی زده است درواقع ترور آخرین ابزار آمریکا است که برای رسیدن به اهداف خود به آن متوسل شده است.

وی با اشاره به اقدامات اخیر کشورهای مختلف برای میانجیگری میان ایران و آماریکا اذعان داشت: اکنون طبیعی است که آمریکا بعد از ترور شهید قاسم سلیمانی واسطه هایی مانند قبل برای میانجیگری بفرستد اما بعید است که در تصمیم جمهوری اسلامی ایران خللی ایجاد شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا تلاش این کشور برای مذاکره با ایران را بی نتیجه دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اجازه مذاکره و مصالحه با آمریکا را نخواهند داد و نمی توان این جمعیت میلیونی عزادار را با چند امتیاز اقتصادی قانع کرد چرا که جنایتی که آمریکا مرتکب شده قابل گذشت نیست و تلاشش برای میانجیگری بیهوده است.

موسوی با اشاره به جنگ روانی که آمریکا علیه ایران راه انداخته است افزود: مردم ایران همواره مشهورند که اعتبارشان به هویت و اصل تصمیماتشان است و علاوه بر این جبهه مقاومت در منطقه بر پایه هسته مرکزی ایران شکل گرفته است ؛ مردم ایران نحوه مبارزه و مقاومت را نهادینه کرده اند اگر ملت ایران کوتاه بیایند امید در جوامع دیگر مسلمان نیز از بین می رود از این رو مردم هیچ گاه اجازه فکر مذاکره در مورد خون شهید سلیمانی را به مسئولین نخواهند داد.

وی با تاکید بر این که باب مذاکره بازشدنی نیست اظهار داشت: آمریکا تا آنجا که بتواند سفیران و نمایندگانی از کشورهای مختلف و به شکل های مختلف در داخل و خارج از کشور برای میانجیگری می فرستد و از سوی دیگر جنگ روانی راه می اندازد که آینده سختی در انتظار ایران است و به دنبال قانع کردن ایران با امتیازات اقتصادی است این درحالی است که دیگر دیر شده است.

موسوی با بیان این که مسئولین باید پیرو ولی فقیه و نظر مردم تصمیمات و اقدامات لازم را در موقع لازم بگیرند اذعان داشت: آمریکا می تواند شروع کننده جنگ باشد اما تمام کننده آن نیست ؛طبق قانون و ضوابط جنگی ترور فرماندهان یکی از عوامل شروع کننده جنگ است و این اقدام را آمریکا در استیصال کامل انجام داده است و این آغاز تنش میان ایران و آمریکا خواهد بود.

وی با بیان این که سپهبد حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بین المللی بود افزود: آمریکا می خواهد ترور شهید سلیمانی را با بهانه هایی در افکار عمومی توجیه کند اما غافل از این که  ایشان خدمات زیادی را در منطقه انجام داده و چهره تاثیرگذاری بوده است از این رو همه مردم منطقه از جمله مردم کشورهای عراق، لبنان، سوریه و فلسطین برای تلاش های او احترام قائل هستند و نمی توانند او را فراموش کنند.

انتهای پیام/

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.