ID : 37731306
فرماندار بافق تشریح کرد

تمهیدات مسئولین شهرستان بافق جهت مقابله با کرونا


محمد زاده‌رحمانی گفت: کنترل وروردی‌ها به شهر نیز چند روزی است که در حال انجام است و در روزهای آینده کنترل‌ها بصورت شبانه‌روزی می‌شود.

به گزارش یزدرسا، محمد زاده‌رحمانی در گفتگو با خبرنگار یزدآوا گفت: وضعیت بیمارستان بافق رصد و تجهیزات لازم تهیه شده است و به ویژه برای قسمت آی سی یو تجیهزات لازم را تهیه کرده‌ایم و در اختیار بیمارستان گذاشتیم و اگر اعلام نیاز بیشتر هم شود حتما ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا آن نیازها را برآورده خواهد کرد.

وی افزود: کنترل وروردی‌ها به شهر نیز چند روزی است که در حال انجام است و تلاش ما این است که در روزهای آینده کنترل‌ها بصورت شبانه‌روزی صورت بگیرد و اگر هم مشاهده شد که افرادی با پلاک غیربومی می‌خواهند به شهر بافق تردد داشته باشند حتما از ورودی‌ها  به سمت کمربندی هدایت می‌شوند.

فرماندار بافق اظهار داشت: در زمینه خودمراقبتی و رعایت موازین بهداشتی خیلی خوب عمل شده است و اصناف همکاری خوبی داشته‌اند، درخواست ما از شهروندان این است که در زمینه عدم پذیرش از مهمانان نوروزی هم همکاری کنند.

زاده‌رحمانی اضافه کرد: تعدادی از بافقی‌ها در سایر شهرستان‌های کشور مقیم هستند که بعضا آن شهرستان‌ها حالت بحرانی دارند، درخواست ما این است که مردم عزیز شهرستان بافق به اقوام و دوستان و آشنایان خود اعلام کنند که صرفا بعد از سپری شدن این دوران، پذیرای مهمانان عزیزشان هستند و خودشان هم در این شرایط به جایی سفر نکنند.

وی عنوان کرد: متأسفانه هشت نفری که در بافق به کرونا مبتلا شده‌اند یا خودشان و یا خانواده‌شان به شهرهای دیگر سفر کرده بودند یا اینکه پذیرای یک مهمان و مسافر از شهرهای دیگر بوده‌اند.

فرماندار بافق بیان کرد: ما سه جایگاه را در شهر در نظر می‌گیریم یکی به عنوان نقاهتگاه، یکی برای قرنطینه و یکی هم برای بستری کردن بیماران که این کار با محوریت شبکه بهداشت و با پشتیبانی ستاد مقابله به کرونا، توسط شورای اسلامی شهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.