ID : 16444699
فرماندار خاتم خواستار شد

توجه ویژه مسئولان به تامین اعتبار بخش صنعت در خاتم


فرماندار خاتم در نشستی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در محل فرمانداری خاتم خواستار توجه ویژه مسئولان به بخش صنعت در این شهرستان شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از طنین خاتم، محمد زاده رحمانی بیکاری جوانان را به عنوان یکی از اصلی ترین مشکلات این شهرستان برشمرد و افزود: با ایجاد واحدهای صنعتی بحث اشتغال جوانان نیز رونق خواهد یافت.
وی در ابتدای سخنانش با تبریک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهار داشت: خاتم با توجه پتانسیل های موجود و نبود زیرساخت های مورد نیاز متاسفانه بالاترین نرخ بیکاری را در استان دارا می باشد.
فرماندار خاتم با اشاره به تاکید میر محمدی استاندار یزد مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام اذعان داشت: در سال گذشته چندین پروژه در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفته است.
زاده رحمانی افزود: رویکرد شهروندان خاتم بیشتر در زمینه کشاورزی بوده که از سال گذشته نگاه تازه ای به بخش صنعت در این شهرستان شده است.
وی خاطر نشان کرد: شش واحد صنعتی در این شهرستان در حال اجراء می باشد که اصلی ترین نیاز آنها اعتبار و آب می باشد.
فرماندار خاتم مشکل تأمین اعتبار بیمارستان در حال احداث 96 تخت خوابه این شهرستان را خواستار شد و بیان کرد:در حال حاضر بیمارستان آیت الله خاتمی در هرات جوابگوی نیاز بیماران این شهرستان نمی باشد.
وی گفت: تکمیل پروژه های بخش زیست محیطی و گردشگری از دیگر ضروریات می باشد که باید به توسعه آنها توجه زیادی صورت گیرد.

زاده رحمانی ضمن اشاره به ایجاد چند واحد صنعتی در شهرهای هرات و مروست تأمین آب شرب آنها را خواستار شد.
در ادامه این نشست  امام جمعه خاتم اظهار کرد: با توجه به تهاجمات فرهنگی دشمن علیه جوانان کشور می طلبد تا اعتباراتی نیز در زمینه مبارزه با این تهاجمات در نظر گرفته شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری تامین اعتبار جهت مرمت بناهای مساجد قدیمی از جمله مسجد جامع شهرستان را خواستار شد.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.