ID : 38277074
در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت

توزیع بیش از 8 هزار پرس غذا در شهرستان تفت


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت از توزیع بیش از 8 هزار پرس غذا در شهرستان تفت در جریان مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار سید مصطفی آقایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا عنوان کرد: با شیوع  بیماری کرونا مردم نجیب ایران بار دیگر پایبندی خود به اسلام و اخلاقیات را نشان داده و در کمک به همنوعان خودصحنه های دیدنی خلق کردند.

وی افزود: در شهرستان تفت نیز مردم متدین با تمام توان به یاری محرومان، نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شتافتند و با بیانات رهبر معظم انقلاب و  دستور برای مواسات وهمدلی مومنانه بر کمیت و کیفیت این کمک ها افزوده شد.

این مقام مسئول ابراز داشت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان تفت که از عید قربان  آغاز شد و تاعید سعیدغدیر خم ادامه یافت 420 بسته معیشتی آماده و میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.

آقایی  تاکید کرد: اهدای 20 کارت هدیه و 25 کارت خرید از فروشگاه های سطح شهر تفت یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه است.

وی بیان داشت: به همت مردم خیر شهرستان تفت در روز عید سعید قربان 30 راس گوسفند ذبح و میان نیازمندان توزیع شد. همچنین در روز عید غدیر8200 پرس غذا طبخ و توزیع گردید.

آقایی از تهیه 3 سری جهیزیه ایرانی_اسلامی به  منظور ترویج ازدواج  آسان در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان ساخت: سپاه و خیرین شهرستان تفت تا پایان کرونا و رفع محرومیت در کنار مردم  خواهند بود.

انتهای پیام/

 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.