ID : 8242650
مدیر عامل شهرک های صنعتی یزد:

توسعه خاتم در گرو شکوفایی کشاورزی در این دیار است


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: شکوفا کردن استعدادها و توانمندی های در بخش کشاورزی رونق و توسعه بیش از پیش این دیار را به همراه خواهد داشت.

به گزارش یزدرسا؛ مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان خاتم اظهار داشت : شهرستان خاتم نیاز به خیر دارد وخیز آن ازنوع توسعه است باید افراد آماده باشند چرا که  بدون آمادگی نمی شود خیز برداشت.

مهندس عظیمی گفت: هیزم شکن وقتی خسته میشود که تبرش کند شده باشه وتبر ماآدما باور ماهست نه آرزوی ما واگر این تبر کند شود شکست ما حتمی است .

وی افزود: توسعه تبر تیز میخواهد وبرای توسعه خیلی نیاز به پول ومنابع نیست ما کسی را نمیتوانیم تسخیر کنیم واگر کار مارو خسته کرد انوقت ماروتوانسته تسخیر کندتلاشهای تردید امیز هیچ کس را به اوج نمی رساند .

عظیمی خاطر نشان کرد : یکی ازمشکلات که ما انسان ها همیشه از آن رنج می بردیم این است که در همه کارها ترید داریم  شکست وقتی پل پیروزی است که ما آن شکست را هیچ وقت فراموش نکنیم .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی عوامل ایده سازی، کارافرینی، نوع اندیشی، ایده گیری، استان در ایجاد هم افزای دخیل دانشت و گفت: شروع حرکت، سرمایه گذاری فکری و مادیخلاقیت و پیاده ساری افکار مثبت کاری تدر گروه این عوامل است.

عظیمی گفت : شهرستان خاتم فضای توسعه است و با استفاده صحیح از محیط طبیعی و زیستی پیرامون شهرستان بخصوص جنگل های که در این منطقه وجود دارد میتوان بهترین کارکرد را داشت .

وی با اشاره به بلای که این چند مدت گیربانگیر جنگل های استان بخصوص شهرستان شده است گفت :  آتش‌سوزی جنگل‌ها یکی از فجایع زیست‌محیطی به شمار می‌رود که هراز گاهی در یکی از جنگل‌های دنیا رخ می‌دهد و وسعت زیادی از این مناطق را با خاک یکسان می‌کند وجنگل های منطقه زاگرس به دلیل طبیعت زیبا و سرسبز بودن، همواره نقش مهمی در جذب گردشگری منطقه داشته و زمینه ی مساعدی برای امرار معاش و فعالیت دامداران و کشاورزان محسوب می شود.

عظیمی در پایان گفت: یکی از ویژگی های کم نظیر خاتم خونگرمی و مهمانوازی مردم این دیار است و این خونگرمی می تواند یک سرمایه باشد و شکوفا کردن پتانسیل های کشاورزی شهرستان خاتم رونق و توسعه این دیار را به همراه دارد.

منبع:طنین خاتم

 






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.