ID : 38832648
دبیر کمیته هنری کنگره 4000 شهید استان یزد خبرداد:

تولید دو جلد کتاب ویژه نامه کنگره 4 هزار شهید استان یزد


پارسائیان دبیر کمیته هنری کنگره 4 هزار شهید استان یزد از اجرای برنامه های کنگره 4 هزار شهید استان یزد خبر داد.

علی محمد پارسائیان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص برنامه های کنگره شهدا گفت: کمیته هنری کنگره شهدا تولید دو جلد کتاب شعر به نام سرداران و شهدای استان با موضوع کنگره 4 هزار شهید استان یزد در دستور کار دارد.

دبیر کمیته هنری کنگره شهدا استان یزد افزود: جشنواره بین الملی شعر دفاع مقدس با حضور شعرای بین الملی و ملی و یک روز مانده به اجلاسیه کنگره شهدا استان یزد برگزار می شود.

وی از اجرای ویژه نامه استانی 4 هزار شهید استان یزد خبر داد و عنوان کرد: این ویژه نامه استانی در دو جلد چاپ می شود که هر جلد 170 صفحه است که به مسائل زندگی شهدا و همچنین سازه های 21 گانه کنگره شهدا یزد می پردازد. اولین جلد آن در 15 بهمن منتشر و جلد دوم آن حاوی مطالب اجلاسیه نهایی است که بعد از کنگره منتشر می شود. 

پارسائیان در خصوص جشنواره عکس "ماندگار های آسمانی" اظهار کرد: این جشنواره با موضوع عکس های شهدا فراخوان داده می شود که ما بین عکس هایی که قبلا گرفته شده و با عکس های جدید بهترین عکس ها را انتخاب می کنیم تا بتوانیم یک نمایشگاه داشته باشیم.

دبیر کمیته هنری کنگره شهدا استان یزد با اشاره به اجرای جشنواره اوج هنر در فضای مجازی افزود: در جشنواره مجازی اوج هنر فراخوان داده شده که هنرمندان و شرکت کنندگان فیلم، کلیپ، خوشنویسی، گرافیک، موشن گرافی، اینفوگرافی و انیمیشن تولیداتی داشته باشند و در صفحه اینستگرام خود بگزارند و صفحه اوج هنر در اینستگرام را میشن کنند و در 22 بهمن بهترین تولیدات برگزیده می شود.

وی در پایان عنوان کرد: تولید فیلم داستانی و مستند که فیلم نیمه بلند است در مورد بحث ویژگی های نامه نگاری در جبهه و وقایع جنگ و همچنین نمایشگاه آثار تجمسی پرتره شهدا را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

 

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.