ID : 30544208
فرماندار خاتم:

تولید و اشتغال مهمترین رویکرد شوراها باشد


فرماندار خاتم با بیان اینکه عملکرد خوب شوراها موجب افزایش اعتماد عمومی به نطام می شود افزود: تولید و اشتغال که از سفارش های مهم رهبری است باید مهمترین رویکرد شوراها باشد.

به گزارش یزدرسا، فرجام فاضلی روز چهارشنبه در آئین تحلیف اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان خاتم گفت: شوراها باید ضمن یافتن پتانسیل های روستاها آنها را اولویت بندی کرده و براساس برنامه ریزی گام بردارند.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا دستاوردهایی که دولت در بخش روستاها داشته است اطلاع رسانی شود تا مردم از این دستاوردها آگاهی یابند.

فاضلی اظهار کرد: شوراها باید پاسخگوی مردم باشند و بحث حقوق شهروندی را رعایت کنند و هر لحظه باید آماده پاسخگویی به مردم باشند.

فرماندار ضمن بیان اینکه توسعه شهرستان و روستاها باید هدف همه شوراها باشد ، تاکید کرد: توسعه کشور در همه ابعاد مهمترین رویکرد دولتمردان است و شوراها نیز باید ضمن توجه به این موضوع در این راستا گام بردارند.

وی همچنین به انتخاب دهیار توسط شوراها اشاره و یادآور شد: انتخاب دهیار که یکی از مهمترین ارکان توسعه ای در روستاهاست باید به دور از هر گونه فشار سیاسی انتخاب شود.

 

ایرنا




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.