ID : 15044064
سریال ادامه دار توهین به منتقدان!

توهین به منتقدان «توافق هسته‌ای» به اشکذر رسید


در حالی که رهبری انقلاب بارها بر حفظ وحدت از سوی مسئولین تاکید کرده اند و به کرات به تبیین نقش نقد در جامعه و برخورد با منتقدان و دلسوزان نظام پرداخته اند، باز انگار کسانی که در لفافه کلام خود دم از حمایت از رهبری انقلاب می زنند در عمل و با رفتار خود دست آوردی جز ایجاد دو دستگی در جامعه ندارند.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، یکی از معاونین تازه منتصب استانداری یزد روز گذشته در نشست شورای اداری شهرستان اشکذر در توهینی بی سابقه منتقدان توافق هسته ای را به افرادی تشبیه کرد که برای مجازات طرف مقابل خود حاضرند خود را به کشتن دهند.!

این مقام مسئول ابتدا حمایت از دولت را حمایت از نظام دانست و گفت: اگر دولت در این مذاکرات موفق شود که خواهد شد، در واقع این موفقیت سرافرازی نظام اسلامی است.

وی که بیشترین حجم از سخنان خود را به تحقق وعده های دولت اختصاص داده بود، در بخشی از سخنان خود گفت: دستگاه دیپلماسی ما هوشمندانه موضوع را پیش برد و با وجود همه کارشکنی‌هایی که صورت گرفت، بر قدرت‌های جهان پیروز شدیم و قطعنامه‌هایی که گاهی به ورق پاره تعبیر شده بود، هزینه‌های زیادی به مردم و کشور تحمیل کرد و به فضل خداوند و با حمایت مقام معظم رهبری و تدبیر و نرمش قهرمانانه توانستیم با دیپلماسی برد برد به پیروزی برسیم.

وی که انگار مطرح کردن سایر مباحث مربوط به هفته دولت و گزارش عملکرد آن را به بعدها موکول کرده بود، ضمن دفاع تمام قد از دولت تدبیر در مثالی در رابطه با منتقدین توافق گفت: «بعضی حاضراند به فرزند خود بگویند من را بر بام همسایه بکش تا همسایه مجازات شود.»

البته این توهین ها در دولت تدبیر کم سابقه نبوده و هر از چند گاهی از سوی مسئولین رده های مختلف کشوری این نوع توهین ها نصیب دلسوزان نظام می شود.

حمله شخصيت‌هاي همسو با دولت در كنار رسانه‌هاي زنجيره‌اي كه مي‌توان از آن به عنوان حمله گازانبري عليه منتقدين ياد كرد طي ماه های اخير وارد فاز جديدي شده است و با يك رصد ساده مي‌توان دريافت كه جريان مورد اشاره به دنبال آن بوده تا طيف منتقدان دولت را مخالف منافع ملي و در مقامي بالاتر مخالف نظام و انقلاب معرفي كند.

اینگونه رفتارها از سوی منتصبین جدید استانداری یزد به خوبی نشان دهنده سلیقه سیاسی دولت در به کارگیری افرادی است که تنها ادبیات نخ نما شده و تکراری حمله به منتقدین را چنان شیپوری در گوش مردم بخوانند و در این میان از هیچ مصلحتی دریغ نفرمایند.

در حالی که رهبری انقلاب بارها و بارها بر حفظ وحدت از سوی مسئولین تاکید کرده اند و به کرات به تبیین نقش نقد در جامعه و برخورد با منتقدان و دلسوزان نظام پرداخته اند، باز انگار کسانی که در لفافه کلام خود دم از حمایت از رهبری انقلاب می زنند در عمل و با رفتار خود دست آوردی جز ایجاد دو دستگی در جامعه در راستای منافع حزبی و جناحی خود نداشته و نخواهند داشت.

نکته جالب آن است که مسئول یاد شده در حالی چنین مسائلی را مطرح کرده است که هنوز چند صباحی از قبول مسئولیت- بخوانید سرپرستی وی نگذشته و بر مدار قدرت قرار نگرفته است.!

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.