ID : 18043762
اصلاح طلبان یزدی به استاندار سابق قم رسیدند!

تکاپوی «شوراي هماهنگي اصلاح طلبان یزد» در کافی شاپ‌ها برای بهارستان


«شوراي هماهنگي اصلاح طلبان» متشكل از احزاب فعال جناح اصلاح طلب مي باشد، كه نمود بيشتر آن در زمان نزديك شدن به انتخابات و جهت هماهنگي بين اصلاح طلبان و رسيدن به ائتلاف مي باشد.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزدندا؛ «شوراي هماهنگي اصلاح طلبان» متشكل از احزاب فعال جناح اصلاح طلب مي باشد و به منظور اتحاد، تفاهم، هماهنگي در جبهه اصلاح طلبان تشكيل شده كه نمود بيشتر آن در زمان نزديك شدن به انتخابات و جهت هماهنگي بين اصلاح طلبان و  رسيدن به ائتلاف مي باشد.


هدف از تشکیل این شورا به گفته مسولان آن بحث و بررسی اخبار و رویدادهای کشور و استان و همچنین بررسی عملکرد مدیران استان و نیز اتخاذ موضع پیرامون تحولات جاری در قالب بیانیه ها که به تصویب اکثریت شورا می رسد خواهد بود.


آخرین و مهمترین جلسه شوراي هماهنگي اصلاح طلبان یزد اسفند ماه 93 برگزار شد که در این جلسه اعضای شورای مشورتی را برای بررسی ها و رسیدن به ائتلاف در انتخابات مجلس دهم انتخاب کردند.


اعضای این شورا جلسات متعددی با کاندیداهای احتمالی اصلاحات برگزار می کنند و همچنین در محافل عمومی غیر رسمی مانند کافی شاپ ها و رستوران ها به بحث و تبادل نظر و همفکری می پردازند.


به علت انصراف، رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت کاندیداهای مطرح اصلاح طلب مانند: عارف، آسایش، اولیا، سفید، وحیدی، عابدینی، زارع پور و... در انتخابات مجلس دهم شنیده ها با اذعان یکی از سایت های محلی منتسب به اصلاح طلبان تبدیل به یقین شد که گزینه اصلی اصلاح طلبان یزدی برای انتخابات مجلس دهم « حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش » استاندار سابق قم است که با شورای هماهنگی اصلاح طلبان نیز نشستی برگزار کرده است.


گزینه های اصلاح طلبان یزدی برای انتخابات مجلس دهم که رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت شده اند از فعالین فتنه 88 بوده اند و همگی آنها با سران فتنه در تماس بوده و حتی اقداماتی نیز برای رفع حصر و برگرداندن افرادی که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از هیچ کاری دریغ نکرده اند، داشتند.

انتهای پیام/

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.