ID : 23450371
بخشدار بخش بهمن تصریح کرد؛

تکذیب عدم حضور در بخشداری بدون عذر موجه/رفع معضل کم آبی بهمن در گرو اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی است


بخشدار بخش بهمن شهرستان ابرکوه، ادعای برخی افراد مبنی بر عدم حضور وی در محل کارش را بدون عذر موجه، تکذیب کرد.

به گزارش یزدرسا؛علی اکبر اسحاقی بخشدار بهمن در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ادعای برخی افراد مبنی بر عدم حضور بخشدار در محل کارش را بدون عذر موجه، تکذیب کرد و گفت: اگر کسی چنین ادعایی دارد باید ثابت کند که در چه روز و ساعتی بوده است؟ چرا که عدم حضور من در بخشداری یا به علت حضور در جلسات فرمانداری و یا مأموریت های محوله شغلی است.


اسحاقی تصریح کرد: شاید استفاده بنده از مرخصی های روزانه پس از مدت 21 ماه در سمت بخشدار، 10 روز هم نرسیده باشد و این حق من است که از مرخصی هایم استفاده کنم. حال ممکن است بر حسب اتفاق فردی دقیقا در همان ساعت مأموریت یا جلسات، به بخشداری مراجعه کند که عدم حضور من در آن زمان را به تمامی اوقات تعمیم دهد.


وی خاطرنشان کرد:  با وجود اینکه روزهای یکشنبه هر هفته به مراجعه عمومی اختصاص دارد، اما برای ما هر روز؛ یکشنبه است و تلاش داریم همه روزه پاسخگوی ارباب رجوع باشیم.


بخشدار بهمن در رابطه با مشکلات آب بخش تحت مدیریت خود، اظهار کرد: قطع ناگهانی آب دلایل مختلفی دارد، که از جمله آن می توان به فرسودگی شبکه های آبرسانی اشاره کرد و تا این شبکه ها اصلاح نشود، مشکل کم آبی نیز مرتفع نخواهد شد.


اسحاقی افزود: شکستگی شبکه های فرسوده آبرسانی عامل انسانی ندارد که بتوان آن را کنترل کرد؛ لذا برطرف کردن این معضل تنها با اصلاح شبکه های مذکور میسّر می شود. چرا که ممکن است امروز یک نقطه را تعویض و فردا نقطه دیگری آسیب ببینند و موجب قطعی چند ساعته آب شود.


وی یادآور شد: آب تولیدی آبفا در بخش بهمن نسبت به جمعیت آن مازاد مصرف سرانه می باشد، اما پِرت و هدر رفت بیش از اندازه آب موجب کم شدن آب می شود. لذا با شرایط فعلی فوری ترین کاری که می توانست صورت گیرد، حفر چاه است که اداره آبفا با گرفتن اعتبارات اقدام به این کار کرده است.


این مقام مسئول در خاتمه با اشاره به اینکه حل شدن معضل کم آبی در مدت زمان کوتاه امکان پذیر نیست، بیان کرد: امید است با وارد مدار شدن چاه اسد آباد و همچنین اصلاح شبکه ها، پرت آب کمتر شده و کم فشار بودن آب جبران شود.


انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.