ID : 10655769
امام جمعه مهریز:

تیم مذاکره کننده مواظب زیاده خواهی های دشمنان باشند


امام جمعه مهریز گفت: تیم مذاکره کننده ایران در موضوع هسته ای باید مواظب زیاده خواهی های دشمنان باشند و لحظه ای از اصول این کشور و انقلاب عقب نشینی نکنند

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز  حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه این شهر افزود: تیم مذاکره کننده باید با قدرت و عزت و طبق منویات مقام معظم رهبری وظایف خود را انجام دهد و تسلیم زیاده خواهی های آنها قرار نگیرد .


وی اضافه کرد: ملت شجاع و با بصیرت و با بینش ایران در 35 سال گذشته با ایثار و مقاومت برکات و دستاوردهای مختلفی را بدست آورده است و لذا همچنان به راه خود ادامه می دهد .


امام جمعه مهریز اظهار داشت: دشمنان قول و قرارها و به عهد و پیمان های خود عمل نمی کنند و فقط دنبال رسیدن به منافع خود هستند لذا باید همواره مواظب توطئه های دشمنان بود .


برهان گفت: تمامی فعالیت های ایران در مسائل هسته ای صلح آمیز و در چارچوب مقررات است و برای کمک به مردم و کشور است و بنابراین دشمنان این را نمی خواهند .


امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: دشمنان مثل انلیس روباه پیر هستند و همیشه فقط به منافع خود فکر می کنند و به چیر دیگری فکر نمی کنند و لذا باید مسوولان باید خیلی در برابر توطئه های دشمنان بیدار باشند .


برهان گفت: تیم مذاکره کننده باید اگر بوی سوء استفاده و زیاده خواهی به مشامشان می رسد باید عکس العمل  نشان دهند و با قدرت و قاطعیت به فکر نظام و انقلاب اسلامی باشند .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.