ID : 9104865
دو نایب قهرمانی در رشته دوچرخه سواری برای تیم یزد؛

تیم های دوچرخه سواری یزد در توربین المللی اندونزی و پیشکسوتان کشور نایب قهرمان شدند


تیم دوچرخه سواری یزد نایب قهرمان توربین المللی ایجن اندونزی شد، همچنین تیم پیشکسوتان یزد نیز در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

به گزارش یزد رسا، تیم دوچرخه سواری یزد نایب قهرمان توربین المللی ایجن اندونزی شد، همچنین تیم پیشکسوتان یزد نیز در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. 

تیم یزد نایب قهرمان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور

تیم یزد در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. 
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور پیشکسوتان با عنوان نکوداشت پیشکسوت گرانقدر اسد هاشم وند روز جمعه دوم آبان ماه در 8 رده سنی 30 تا70 سال طی مدت دو روز به میزبانی استان تهران در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار گردید .

در ایندوره از رقابت ها 86 ورزشکار در قالب 21 تیم ،در دو ماده استقامت جاده و تایم تریل انفرادی با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها تیم یزد با کسب سه مدال طلا و یک برنز پس از تیم مازندران بر سکوی دوم ایستاد و نایب قهرمان شد.

لازم بذکر است: سید محمد مذهبی در رده سنی 70 سال به بالا در مواد تایم تریل و استقامت قهرمان شد و صاحب نشان طلا شد.

محمدعلی نوذری دیگر رکاب یزدی نیز در گروه سنی 65 تا 96 سال مدال طلای ماده استقامت را بدست آورد و سید عباس فاطمی مدال برنز ماده استقامت گروه سنی 60 تا 64 سال را از آن خود کرد.

 

پیشگامان یزد، نایب قهرمان تور دوچرخه سواری اندونزی

تیم دوچرخه سواری پیشگامان نایب قهرمان توربین المللی ایجن اندونزی شد. 
درپایان چهار روز رقابت رکابزنان مطرح دنیا در تور بین المللی دوچرخه سواری ایجن اندونزی تیم دوچرخه سواری پیشگامان با کسب عنوان نایب قهرمانی این تورنمنت معتبر به کار خود در این مسابقات پایان داد.

در چهارمین و آخرین روز از این تورنمنت، آروین گودرزی از پیشگامان صاحب پیراهن امتیازی شد و در مجموع امتیازی نیز بطور مشترک با دوچرخه سوار اندونزیایی بر سکوی نخست ایستاد.در مجموع کوهستان و در مجموع انفرادی نیز حسین عسگری و امیر زرگری از تیم پیشگامان دوم و سوم شدند. پیتر پولی فرانسوی در این مرحله از رقابتها قهرمان مجموع انفرادی شد.

گفتنی است با وجود اینکه رحیم امامی آماده ترین رکابزن پیشگامانی حاضر در این رقابتها که قهرمانی اش دور از تصور نبود در نخستین روز این تورنمنت به علت آسیب دیدگی شدید از دور مسابقات خارج شد، اما تلاش خستگی ناپذیر دیگر رکابزنان پیشگامانی سبب کسب عنوان نایب قهرمانی این تور بین المللی گردید.

در مجموع تیمی تیمهای پتروشیمی و شهرداری تبریز به مقامهای اول و سوم رسیدند.

تور بین المللی دوچرخه سواری ایجن اندونزی از 24 مهرماه در 4 مرحله برگزار گردید و هر سه سکوی اول تا سوم این تورنمنت معتبر به تیمهای ایرانی رسید.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.