ID : 29905090
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس؛

ثبت جهانی شهر یزد فرصت شکوفایی ظرفیت های استان است


نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، ثبت جهانی شهر یزد را فرصتی برای شکوفایی هر چه بیشتر و بهتر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان دانست.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت؛  کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده مردم شریف شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در پی ثبت شهر یزد در فهرست میراث جهانی یونسکو پیامی صادر کرد.

در ایتدای این پیام می خوانیم: ثبت جهانی بافت تاریخی شهر یزد از سوی یونسکو، فرصت گرانبهایی در پیش روی ما قرار می‌دهد که شکوفایی هر چه بیشتر و بهتر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان را در زمینه‌های فرهنگی، گردشگری، عمرانی و اقتصادی فراهم می‌سازد که ضرورت بهره‌گیری بهتر و با برنامه از این فرصت را دوچندان می‌نماید.


دهقانی تصریح کرد: بدیهی است آشنایی ملل دنیا با رفتار نوع دوستانه ما ایرانیان که برگرفته از فرهنگ تعامل، تساهل و مدارایی است که ریشه در آموزه های اسلامی، ایرانی دارد، آنان را به سفیران فرهنگی تبدیل خواهد نمود که ندای عدالت طلبی و آزادی خواهی ایران را به سرتا سر جهان خواهند رسانید.

وی ابراز کرد: اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن تبریک این موفقیت ملی به مردم استان، مراتب امتنان و تشکر خود را از کلیه عزیزانی که در روند پر زحمت ثبت جهانی تلاش مستمر و بی وقفه داشتند، از استاندار و معاونین ایشان و مدیران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت امور خارجه و سایر دستگاه‌های مربوطه که در تحقق این رویداد بزرگ و موفقیت کم نظیر سهیم بودند ابراز دارم.

انتهای پیام / م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.