ID : 3510504
به همت بزرگترین مجتمع قرآنی کشور؛

ثبت نام سفیران بهشت در ابرکوه آغاز شد


ثبت نام مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر قرآن سفیران بهشت، در بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) شهرستان ابرکوه آغاز شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از سروابرکوه، منهدس مجتبی عزیزی رئیس بزرگترین مجتمع قرآنی کشور با اعلام خبر فوق اظهار داشت: متقاضیان به فراگیری حفظ کل قرآن کریم می توانند تا دهم خرداد ماه ۹۳ برای ثبت نام و شرکت در مصاحبه حضوری و گزینش با ارائه مدارک لازم به بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیر المومنین(ع) مراجعه نمایند.

عزیزی در رابطه با نحوه ثبت نام وگزینش ابراز داشت: میانگین سنی ثبت نام برای خواهران از ۱۴ تا ۲۲ سال، داشتن سلامت جسمی و روحی، تسلط کامل بر روخوانی و روانخوانی قرآن از شرایط ثبت نام در این دوره آموزشی می باشد. پس از ثبت نام گزینش متقاضیان توسط اساتید کشوری صورت می گیرد، در مرحله بعد پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت به مدت ۴۵ روز در دوره آموزشی شرکت نموده و پس از حفظ حداقل ۲ جزء از قرآن به صورت آزمایشی گزینش پایانی صورت می گیرد.

وی افزود: تعداد پذیرفته شدگان در این مدرسه حداکثر ۲۴ نفر می باشد که از ابتدای شهریور ۹۳ در قالب دو کلاس، تحت نظر اساتید مجرب کشوری دوره حفظ قرآن را آغاز می نمایند. متقاضیان پس از سپری نمودن این دوره آموزشی یک ساله علاوه بر حفظ کل قرآن کریم با معارف قرآن و سیره نورانی اهل بیت(ع) آشنا شده و تفسیر و تدبر در قرآن کریم را فرا می گیرند.

مدیر نمونه موسسات قرآنی سراسر کشور در سال های ۷۸ و ۹۱ تصریح کرد: ضمن اینکه فقط ۳۰ درصد از هزینه های این دوره آموزشی بر عهده داوطلبان است، امکان دریافت مدرک کارشناسی علوم قرآنی و حدیث با شرکت در آزمون اختصاصی وزارت علوم، استفاده از امکانات رفاهی، آموزشی و … از جمله مزایای این طرح مهم قرآنی می باشد.

مجتبی عزیزی در پایان خطاب به خیرین نیکوکار گفت: سفیران بهشت، رابط زمینیان و آسمانی ها می شوند و جامعه را به سوی مینوی وعده داده شده از سوی خداوند، هدایت می کنند. چه نیکوست که با نیت خالصانه و دوراندیشی صادقانه، حامی این حرکت الهی شویم و با تامین بخشی از هزینه های این مدرسه، خود را جاودانه سازیم و همیشه به یاد داشته باشیم که: وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعاً (مائده/۳۲ ) و هر کس کسی را زنده بدارد ، چنان است که گویی تمام مردم را زنده داشته است.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.