ID : 17704672
خطیب جمعه تفت:

ثبت نام پرشور داوطلبان نشان از انتخاباتی باشکوه دارد


امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: مشارکت بالا در ثبت نام می تواند گواه حضور باشکوه و بی نظیر مردم در پای صندوق رای باشد.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات بزرگ و باشکوه، گفت: اولین مرحله انتخابات که ثبت نام از کاندیداها بود با حضور بی سابقه داوطلبان صورت گرفت و  در طول تاریخ انقلاب بی نظیر بود.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری، افزود: هر چند یک روی سکه این کثرت ثبت نام، نگرانی هایی را ایجاد و زحمات شورای نگهبان را زیاد می کند اما اگر روی دیگر سکه را ببینیم، مشارکت بالا در ثبت نام می تواند گواه حضور باشکوه و بی نظیر مردم در پای صندوق رای باشد.

وی دشمنی دشمنان انقلاب را برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات یادآور شد و تاکید کرد: هر چه انتخابات با شکوه تر و با آرامش باشد نشاط اجتماعی را بالا می برد و آحاد مردم وظیفه دارند تا با حضور خود در پای صندوق های رای برای این نشاط، تلاش کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام تبلیغات و فعالیت کاندیداها، بر رعایت حداکثری اخلاق تاکید کرد و اذعان داشت: تقوای انتخاباتی یکی از مهمترین تقواهاست و همه نامزدهای انتخابات باید تقوا و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند تا انتخاباتی آرام و پرشور را برگزار کنیم.

خطیب جمعه تفت در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری بیست و نهمین کنفرانس وحدت اسلامی را یادآور شد و تصریح کرد: این کنفرانس با موضوع «بررسي بحرانهاي جهان اسلام و راهکارهاي پايان دادن به آنها» برگزار شد و میهمانان این کنفرانس در این آخرین روز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

امام جمعه تفت در پایان سخنان خود سالروز تاسیس ثبت احوال را گرامیداشت و گفت: ثبت نام احوال نقش مهمی در تصمیمات  و برنامه ریزی های کشور دارد.

انتهای پیام/م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.