ID : 40011377
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خبر داد

ثبت ۴۷۰ مورد خاطرات والدین شهدا در یزد


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، در جمع همکاران این معاونت، از پیگیری جدی ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا در سال جدید خبر داد.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، محمدحسن فاضلی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، در جمع همکاران این معاونت، از پیگیری جدی ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا در سال جدید خبر داد.

فاضلی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی معاونت فرهنگی بنیاد شهید استان یزد با توجه به کهولت سن اغلب والدین شهدا و ضرورت جمع‌آوری و ثبت خاطرات این عزیزان به‌عنوان گنجینه‌های معنوی دفاع مقدس، اجرای طرح خاطره نگاری است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر انجام این طرح افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته بیش از دو هزار نفر از والدین شهدا به رحمت خدا رفته‌اند و ما از نعمت بزرگی محروم شدیم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: در سال گذشته ۴۷۰ مورد ضبط خاطرات صوتی و تصویری پدر و مادران شهدای استان یزد انجام شده و این برنامه در سال جاری ادامه خواهد داشت.

فاضلی با اشاره به اینکه پرونده سه هزار و ۶۹۲ شهید در استان یزد ثبت‌ شده است بیان کرد: با بررسی‌هایی که صورت گرفته، تعداد شهدای استان یزد بیش از چهار هزار نفر هستند که پرونده‌های این عزیزان به دلایل مختلف به سایر استان‌های کشور منتقل‌ شده است.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.