ID : 22542799
حجت الاسلام پناهیان در مهریز:

ثمره دین ایستادگی در برابر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است


حجت الاسلام پناهیان گفت: ثمره اصلی دینداری قوی شدن و ایستادگی در برابر دشمنان است.

به گزارش یزد رسا به نقل ازصبح مهریز، حجت الاسلام علیرضا پناهیان جمعه شب در هشتمین یادواره شهید کعبه ، سرداران و شهدای مهریز در سخنانی به اهمیت دینداری در اسلام اشاره و افزود: اول دینداری همان محبت ، مودت و انصاف نسبت به دیگران است.
وی ادامه داد: پایان و نتیجه دین نیز قوی بودن ، قوی شدن و ایستادگی در برابر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است ، همان راهی که شهدای ما با قدرت و سربلندی طی کردند.
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: از اهداف همیشگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی رواج بی دینی و بی قیدی نسبت به آموزه های دین است که باید با بصیرت مواظب توطئه های آنها بود.
پناهیان گفت: دشمنان همواره با برنامه های مختلف فرهنگی خود تلاش دارند تا بی دینی را در جوامع ترویج و تبلیغ کنند ولی بدون شک در این کار خود با هوشیاری مردم موفق نخواهند بود.
وی افزود: این دین و عمل به آموزه های مکتب حیاتبخش و انسان ساز اسلام است که انسان ها را در برابر مسائل قوی بار می رود و این باید همواره مدنظر جدی قرار گیرد.
هشتمین یادواره شهید کعبه ، سرداران و شهدای مهریز به مدت سه شب بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه باغ بهار این شهرستان برگزار می شود.

شهرستان مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و شهید حجت الاسلام برهان در راهپیمایی برائت از مشرکان در مکه در سال 1366 به فوز عظیم شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.