ID : 840904
در اجتماع هزاران نفری راهپیمایان طبسی مطرح شد؛

جاده انقلاب لغزنده است؛ دشمنان مشغول کارند!/ملت ایران، آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسند


عضو شورای مرکزی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کشور با اشاره به درخواست اوباما برای مذاکره با ایران، گفت: تا زمانی که آمریکا دست از سیاست‌های خصمانه و ددمنشانه خود علیه ایران برندارد، ملت ایران حاضر به مذاکره و به رسمیت شناختن آمریکا نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از طبس، حمیدرضا ترقی پیش از ظهر امروز در جمع پرشور هزاران نفری راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن در طبس، ضمن گرامیداشت سالروز تولد انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز حاکمیت اسلام سیاسی فقاهتی و صالحان بر سرزمین ایران، روز استقلال و آزادی ملت از چنگال شیطان بزرگ، و روز بیعت دوباره ملت عزیز با امام و پیشوای مسلمانان جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای است.

وی یادآور شد: سرنگونی رژیم ستم‌شاهی و پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد تا اسلام، عزت، استقلال، خودباوری، عدالت و ارزش‌های اسلامی در جامعه جاری شود و این بیانگر این حقیقت است که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الاهی بوده و همواره از عنایت و نصرت خداوند متعال بهره برده است که مردم طبس یکی از جلوه‌های الاهی بودن انقلاب را در ماجرای شکست حمله نظامی آمریکا دراثر طوفان شن در صحرای طبس به خوبی درک کرده‌اند.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کشور، حمایت از انقلاب را یک وظیفه شرعی برای ملت دانست و خاطرنشان کرد: این اسلام ناب محمدی(ص) بود که توانست پیروزی انقلاب ایران را تضمین کند و دنیای اسلام و ملت‌های بیدار شده اسلامی بدانند که اگر ملت ایران ۳۴ سال است به اسطوره ایستادگی در برابر استکبار جهانی تبدیل شده‌اند و در برابر تهاجم نظامی، فرهنگی، سیاسی و فشارهای اقتصادی غرب مقاومت می‌کنند به علت اسلامی و الاهی دانستن انقلاب است که با رهبری ولی‌فقیه تجلی یافته است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، بیان کرد: امروز ملت عزیز ایران با عزم راسخ خود دشمنان را مستعصل کرده و پوزه آمریکا و اروپا و عمال آن‌ها در منطقه را به خاک مالیده‌اند و لیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشیده و دموکراسی قلابی غرب را در جهان تحقیر کرده‌اند.

ترقی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر لزوم حفظ و گسترش وحدت در جامعه، خطاب به مسئولان کشور تصریح کرد: امروز حفظ وحدت و انسجام ملی و پرهیز از ختلاف و تفرقه وظیفه‌ای بسیار سنگین و خطیر است، چراکه ایجاد کوچک‌ترین رخنه‌ای در صف واحد ملت و مسئولان، می‌تواند زمینه رخنه دشمن به صفوف ملت ایران را فراهم کند.

وی با اشاره به درخواست دولت جدید اوباما برای مذاکره با ایران، اضافه کرد: تا زمانی که آمریکا دست از سیاست‌های خصمانه و ددمنشانه خود علیه ایران برندارد و در رفتار خود تغییر ایجاد نکند، ملت ایران حاضر به مذاکره و به رسمیت شناختن آمریکا نخواهند بود.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کشور در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: مسئولان و کارگزاران نظام باید بدانند که جاده انقلاب لغزنده است و لحظه‌ای هوای نفس، خودمحوری، خودشیفتگی، بی‌توجهی نسبت به توصیه‌های رهبری و تردید در خدمت به مردم، آن‌ها را در ورطه سقوط می‌لغزاند.

وی ادامه داد: باید با احتیاط راند، چراکه دشمنان مشغول کارند و سبقت برای بدست آوردن پست، مقام و قدرت ممنوع است. قوه مقننه و مجریه نباید با دنده لج و لجبازی حرکت کنند و باید مرتب با آینه بصیرت اطراف خود را مدنظر داشته باشند و در واقع حداکثر سرعت مجاز، همان سرعت هماهنگ با ولایت است.

به گزارش گلشن؛ قرائت قطعنامه پایانی یوم‌الله ۲۲ بهمن، و اجرای سرود «ولایت» به‌وسیله گروه سرود مجتمع فرهنگی المهدی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان طبس از دیگر برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن در طبس بود.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان یزد نیز در راهپیمایی امروز طبس حضور داشت.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.