ID : 10903661
امام جمعه مهردشت:

جایی که مسئولین درمانگاه می نامند، تنها یک مرکز بهداشت است


امام جمعه مهردشت در جلسه شورای اداری گفت: کمبود امکانات درمانی و آب آشامیدنی در مهردشت مشکل ساز شده؛ جایی که مسئولین به آن درمانگاه می گویند، تنها یک مرکز بهداشت است.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده امام جمعه شهر مهردشت در جلسه شورای اداری ابرکوه و در حضور میر محمدی استاندار یزد اظهار داشت: می توان گفت در سطح ملی، شعار مدیریت جهادی و عزم ملی بعضا به فراموشی سپرده شده است؛ زیرا در بحث مدیریت جهادی 3 اصل وجود دارد: تلاش حد اکثری که برکت حداکثری نیز در پی دارد، تلاش حول محور ولایت مداری، استقامت محوری و عدم ترس و حزن و اندوه.

علی زاده تصریح کرد: مایه تأسف است که برخی از مسئولین در سطح استان از مناطق تحت نظارت خود ابراز بی اطلاعی می کنند. بارها زمانی که برای پیگیری معضلات شهر مهردشت به مرکز استان مراجعه می کنیم بعضی مسئولین ذی ربط حتی نام بخش بهمن و شهر مهردشت را برای اولین بار است که می شنوند و هنگام شندین این اسامی بسیار تعجب می کنند.

وی مهم ترین مشکل شهر مهردشت را نداشتن امکانات درمانی و آب آشامیدنی سالم عنوان کرد و خاطر نشان کرد: جایی که مسئولین به آن درمانگاه می گویند، تنها یک مرکز بهداشت است و بحث درمان بر شهروندان مهردشت هزینه و مشکلات بسیاری را تحمیل می کند. نمونه کوچکی از آن همین بس که تزریق کردن یک آمپول در شب، طی کردن فاصله مهردشت تا بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه را به دنبال دارد.

امام جمعه مهردشت ضمن اشاره به اشتیاق چشمگیر مردم بخش بهمن برای حضور در نماز جمعه تأکید داشت: چرا باید شهری با 15 هزار جمعیت متدین و فهیم، برای مسئولین اینچنین ناشناخته باشد که حتی اداره و یا نمایندگی اداره ای در آن وجود ندارد.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.