ID : 25416502
امام جمعه بافق:

جبهه مقاومت در حلب سیلی محکمی به آمریکا و عربستان زد


حجت الاسلام سید جواد سلیمانی گفت: اگر سردار سلیمانی نبود، نمی توانستند حلبی را که سه سال است در اختیار داعش قرار داشت، آزاد کنند.

به گزارش یزدرسا به نقل از  بافق خبر؛ امام جمعه بافق در خطبه دوم این هفته نماز جمعه که به مناسبت هفته وحدت در محل مسجد دانشگاه آزاد برگزار شد، به برگزاری اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی در این اجلاس تصریح کرد که امروز بزرگ‌ترین دشمن جمهوری اسلامی ایران در منطقه عربستان سعودی است.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: فرمانده سپاه قدس، هدف داعش و آمریکا را ایران دانست و افزود که ما تمام تحرکات دشمنان را رصد می کنیم و ذره ای هم هراسی نداریم.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی شخصیتی است که اگر نبود، نمی‌توانستند حلبی را که سه سال است در اختیار داعش با مجهزترین تسلیحات قرار داشته است، آزاد کنند.

خطیب جمعه بافق در ادامه به آزاد شدن شهر حلب اشاره و خاطرنشان کرد: آزادی شهر حلب خیلی مهم بود. در مدت سه سال داعش بالاترین جنایات را انجام داد؛ ترکیه و عربستان پول می دادند ونقشه امریکا در حال اجرا بود اما نیروهای نظامی و مردمی  وارد عمل شدند و منطقه را آزاد کردند.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی اظهار داشت: آمریکا در جریان حلب قصد داشت منطقه را تقسیم و مهره هایش را جایگزین کند؛ اما شکست بزرگی خورد و  رزمندگان مقاومت در حلب سیلی محکمی به صورت عربستان، ترکیه و امریکا زدند.

امام جمعه بافق در ادامه به دیدار جمعی از علمای عراق با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به وحدت، نگاه پدرانه به اقوام در عراق، توجه به اوضاع کنونی، حمایت از دولت کنونی، نگاه وتقویت دانشگاه و اعتماد نکردن به آمریکا اشاره کردند و بیان داشتند که پیشرف عراق پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است و در پایان هم از میزبانی مردم عراق در راهپیمایی اربعین حسینی تقدیر وتشکر کردند.

 برگزاری رزمایش نیروی زمینی ارتش و برگزاری سمینار ائمه جمعه ودیدار با مراجع تقلید در قم از دیگرموضوعاتی بود که خطیب جمعه بافق در خطبه دوم به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ع.ع

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.