ID : 8639227
رییس پلیس راهنمایی ورانندگی ناجای استان یزد:

جرائم راهنمایی و رانندگی تا پایان سال جاری افزایش می یابد


رییس پلیس راهنمایی ورانندگی ناجای استان یزد از افزایش میزان جرائم رانندگی تا پایان سال جاری خبر داد و اضافه کرد:جرائم باید به گونه ای افزایش یابد که شخص به دلیل ترس از، جریمه سنگین جرات انجام تخلف نداشته باشد و به عقیده من تا جرائم افزایش نیابد قدرت بازدارندگی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار یزدرسا، رییس پلیس راهنمایی ورانندگی ناجای استان یزد در حاشیه نشست خبری فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه  طرح  آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس هر ساله اجرا می شود اضافه کرد: راهنمایی ورانندگی استان ، دارای تعامل بسیار خوبی با مدارس بوده و در زمینه آموزش های همیاران پلیس ، اقدامات خوبی صورت گرفته است .


اردلان قاسمی اضافه کرد: در مهرماه و با توجه به آغاز سال تحصیلی ، همه روزه کارشناسان راهنمایی ورانندگی در مدارس حضور می یابند و دانش آموزان را با قوانین و مقررات  راهنمایی ورانندگی آشنا می سازند.


قاسمی در خصوص میزان اثر گذاری این آموزش ها در فرهنگ  ترافیک استان گفت: میزان کاربری این آموزش ها به میزان درک وخواست افراد بستگی دارد.


رییس پلیس راهنمایی ورانندگی ناجای استان با ابراز گلایه از برخی خانواده ها اضافه کرد: دانش آموزان  در مدارس آموزش هایی را فرا می گیرند اما با مشاهده تخلفات  پدر و مادر خود در هنگام رانندگی همه را از یادبرده وتصور می کنند این آموزش ها عملا کاربردی ندارند.


وی تصریح کرد: امروزه در برخی خانواده ها  به جای جلوگیری  والدین از قانون شکنی فرزندان این فرزندان هستند که باید مراقب قانون شکنی والدین خود باشند و این جای بسی تاسف است.


اردلان قاسمی همچنین  ازافزایش میزان جرائم رانندگی تا پایان سال جاری خبر داد و اضافه کرد::  جرائم باید به گونه ای افزایش یابد که شخص به دلیل ترس از، جریمه سنگین جرات انجام تخلف نداشته باشد و به عقیده من تا جرائم افزایش نیابد قدرت بازدارندگی نخواهد داشت.


قاسمی درخصوص  نحوه نظارت بر عملکرد آموزشگاه های راهنمایی ورانندگی هم اظهار داشت: آموزشگاه های رانندگی  تحت نظر موسسه رهگشا کنترل می شوند و راهنمایی ورانندگی نیز برآن ها نظارت دارد.

وی با اشاره به عملکرد قابل قبول آموزشگاه ها در صدور گواهینامه  افزود : تاکنون آموزشگاه ها  در زمینه صدور گواهی نامه  دقت لازم را داشته اند به گونه ای که درآزمون های رندمی راهنمایی و رانندگی از دریافت کنندگان گواهینامه جز یک مورد که به ابطال گواهینامه منجرگردیده ، بقیه گواهینامه ها به درستی صادر شده است.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.