ID : 1093784
رئیس قرارگاه فرهنگی عمار:

جرم سران فتنه را آب زمزم هم پاک نمی کند


حجت لاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: خود سران فتنه هم می دانند که رفتار نظام و مردم با آنها اصلا متناسب با جرم آنها نبوده است و با تو جه به سنگینی جرائم، خود آنهابه دنبال تطهیر خود نیستند البته شخصی هم که در جایگاه اظهار نظر باشد تا به حال چنین چیزی را به زبان نیاورده است.

به گزارش یزدرسا، حجت لاسلام مهدی طائب در خصوص برخی تکاپو ها برای تطهیر و رفع حصر سران فتنه در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: برخی سخن ها برای برداشتن گناه از سران فتنه چیزی از جرم آنها و ظلمی که به نظام و ملت روا داشته اند کم نمی کند.

طائب گفت: کسی که  اقدامی برای رفع جرم از سران فتنه انجام می دهد به راحتی محکوم به شکست است چون اقدامات داخلی انجام شده از سوی فتنه گران و ریزش هایی را که در آن مقطع برای جوانان این کشور به وجود آوردند و آبروی نظام را به بازی گرفتند به آب زمزم هم پاک نمی شود.

وی ادامه داد: البته من کسی را که سخنش قابل توجه باشد در این زمینه ندیدم یعنی شخصیتی که خودش یا جایگاهش در زمینه اظهار نظر حقوقی قابل اعتنا باشد و از رفع جرم و حصر سران فتنه سخن گفته باشد وجود نداشته است.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار تصریح کرد: در جایی که خود سران فتنه به دنبال تطهیر خود نیستند دیگر کسی نمی تواند از رفع حصر یا چیزی شبیه به آن سخن بگوید. خود سران فتنه می دانند که نظام در حق آنها عطوفت اسلامی به خرج داده است.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.