ID : 10321616
دومین ساخته بلند کارگردان اشکذری؛

جشنواره فیلم فجر در انتظار «دلبری» سید جلال دهقانی اشکذری


دومین ساخته بلند سید جلال دهقانی کارگردان جوان اشکذری این روزها برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، دومین ساخته بلند سید جلال دهقانی کارگردان جوان اشکذری این روزها برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

این فیلم که ملودرام اجتماعی است دو شخصیت اصلی مرد و زن دارد که شخصیت زن را هنگامه قاضیانی برعهده دارد و شخصیت مرد این فیلم هنوز قراردادش قطعی نشده است، محمدرضا شیرخانلو (بازیگرکودک) نیز در این فیلم بازی می کند. 

قصه فیلم جدید دهقانی اشکذری درباره زنی به نام «طوبی» است که در شب مراسم عروسی خواهر زاده اش اتفاقاتی برایش رخ می دهد. 

مدیریت فیلمبرداری این فیلم برعهده فرشاد بشیری زاده است و تهیه کنندگی دومین اثر دهقانی اشکذری را سید محمود رضوی برعهده دارد؛ گروه به سرعت و پس از دریافت پروانه ساخت پیش تولید فیلم را آغاز کردند و تلاش می کنند تا فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانند.

فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» نخستین فیلم بلند سیدجلال دهقانی اشکذری که مورد تحسین منتقدان و کارشناسان قرار گرفت از امروز 3 دی ماه  در گروه سینمایی استقلال بر پرده سینماها رفت. 

«خانه ای کنار ابرها» به تهیه کنندگی روح الله برادری آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود و اتفاقاتی که پیرامون این آشنایی در داستان رخ می دهد.

هدایت هاشمی، حامد کمیلی، آفرین عبیسی و نگار عابدی بازیگران اصلی فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» هستند.

گفتنی است سید جلال دهقانی اشکذری پیش از این چهار تله فیلم به نام‌های «هدیه‌ای برای آسمان»، «دویدن برای پشیمانی»، «همه روزها» و «مسابقه» را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ع

summary-address :
Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.