ID : 1076379

جشنواره قرآنی خانواده ویژه جامعه ورزشی استان يزد برگزار شد


به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد، جشنواره قرآنی خانواده ویژه جامعه ورزشی استان یزد به همت اتحاديه موسسات قرآنی مردمی استان يزد و با همكاری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، با حضور خانواده ورزشکاران برگزار شد. این جشنواره قرآنی خانواده پانزده آذرماه به همت اتحاديه موسسات قرآنی مردمی استان يزد و با همكاری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، با حضور خانواده ورزشکاران برگزار شد. در اين مرحله شركت كنندگان در بخش كتبی به سئوالات دانستنی‌های قرآنی پاسخ دادند و سپس در بخش شفاهی در رشته‌ روانخوانی با هم به رقابت پرداختند. همچنین در این جشنواره محمدحسین شایق مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد و عباس دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و شرف معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان حضور یافتند. اين جشنواره از ابتدای شهریور ماه با ثبت نام از علاقه مندان آغاز شد. در اين جشنواره شركت كنندگان در بخش‌های روانخوانی و دانستنی‌های قرآن رقابت کرده و در پايان از 3 خانواده تجلیل بعمل خواهد آمد. نتايج اين مسابقه از طريق سايت اتحاديه به آدرس اینترنتی http://www.qurany.org.ir اعلام خواهد شد. پس از بررسی نتايج آزمون های كتبی و شفاهی، سه خانواده اول اين جشنواره معرفی می شوند و در مراسم اختتاميه كه زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد، از آنها قدردانی می شود و همچنين در اين مراسم از كليه خانواده های راه يافته به مرحله استانی تقدير بعمل خواهد آمد.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد، جشنواره قرآنی خانواده ویژه جامعه ورزشی استان یزد به همت اتحاديه موسسات قرآنی مردمی استان يزد و با همكاری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، با حضور خانواده ورزشکاران برگزار شد.

این جشنواره قرآنی خانواده پانزده آذرماه به همت اتحاديه موسسات قرآنی مردمی استان يزد و با همكاری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، با حضور خانواده ورزشکاران برگزار شد.

در اين مرحله شركت كنندگان در بخش كتبی به سئوالات دانستنی‌های قرآنی پاسخ دادند و سپس در بخش شفاهی در رشته‌ روانخوانی با هم به رقابت پرداختند.

همچنین در این جشنواره محمدحسین شایق مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد و عباس دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و شرف معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان حضور یافتند.

اين جشنواره از ابتدای شهریور ماه با ثبت نام از علاقه مندان آغاز شد. در اين جشنواره شركت كنندگان در بخش‌های روانخوانی و دانستنی‌های قرآن رقابت کرده و در پايان از 3 خانواده تجلیل بعمل خواهد آمد. نتايج اين مسابقه از طريق سايت اتحاديه به آدرس اینترنتی http://www.qurany.org.ir اعلام خواهد شد.

پس از بررسی نتايج آزمون های كتبی و شفاهی، سه خانواده اول اين جشنواره معرفی می شوند و در مراسم اختتاميه كه زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد، از آنها قدردانی می شود و همچنين در اين مراسم از كليه خانواده های راه يافته به مرحله استانی تقدير بعمل خواهد آمد.

v2000

v5000

v6000

v7007

v80008

v90000

v100001




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.