ID : 8317019
کارگردان قلاده های طلا:

جشنواره مقاومت به وجود نیامده که جای کسی را در سینما پر کند/در حال ساخت "یتیم خانه ایران" با موضوع قحطی سال 1295 هستم


ابولقاسم طالبی کارگردان سینما گفت: به نظر من در حال حاضر مشکلی وجود ندارد ولی باید به این نکته هم تاکید کنم که عرصه مقاومت بسیار بزرگ است که باید کارهای بیشتری در آن صورت بگیرد.

به گزارش یزدرسا ،ابولقاسم طالبی کارگردان فیلم سینمایی قلاده‌های طلا در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص برگزاری جشنواره مقاومت اظهار داشت: جشنواره مقاومت به وجود نیامده که جای کسی را در سینما پر کند چرا که فقط نقش خود را  ایفا می کند.


وی افزود: به نظر من در حال حاضر مشکلی وجود ندارد ولی باید به این نکته هم تاکید کنم که عرصه مقاومت بسیار بزرگ است که باید کارهای بیشتری در آن صورت بگیرد.


طالبی گفت: کارهای  زیاد نیازمند افراد زیاد است و باید برای آن انگیزه و حمایت وجود داشته باشد و اگر این موارد نباشد این اتفاقات نمی افتد.


این کارگردان سینما در بخش دیگری از مصاحبه خود با دانا اظهار داشت: بنده در حال ساخت کاری با موضوع قحطی سال 1295 به عنوان "یتیم خانه ایران" هستم؛در این قحطی نیمی از ملت ایران از گرسنگی جان دادند و به نوعی در این اثر هم موضوع مقاومت وجود دارد ولی در رابطه با دفاع مقدس خودمان نیست.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.