ID : 27701487

جشنواره ویژه عید نوروز در بافق برگزار می شود


سرپرست میراث فرهنگی بافق از برگزاری جشنواره ویژه عید نوروزدر بافق خبرداد و گفت: با برگزاری جشنواره ای ویژه ایام عید کار بزرگی در بافق انجام خواهد شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛سرپرست میراث فرهنگی بافق از برگزاری جشنواره  ویژه عید نوروزدر بافق خبرداد و گفت: بابرگزاری جشنواره ای ویژه ایام عید کار بزرگی در بافق انجام خواهد شد.

لیلا رنجبر در خصوص آماده سازی میدان خان بیان داشت:در ابتدا باید  مسیرهای منتهی به میدان خان بسته  و با کمک شهرداری غرفه هائی برپاشود خوشبختانه معاون فرماندار قول مساعد برای این موضوع داده است.

رنجبر در رابطه با همکاری دهیاران و شورای روستائی اظهار داشت:طی جلسه ای که در فرمانداری با حضور دهیاران و شورای روستائی برگزار شد میراث فرهنگی از آنها خواست تا در این جشنواره  توانمندی ها و صنایع دستی خود را به نمایش بگذارند.

سرپرست میراث فرهنگی بافق در رابطه با جزئیات این جشنواره چنین گفت:اجرای زنده در رابطه با وحشی بافقی یا نقالی در مورد ایشان درمیدان خان خواهیم داشت.این جشنواره یک هفته برپاست فعلا فقط روستاهای بافق و چندشهر اطراف یزد در نظر گرفته شده که در این جشنواره شرکت کنند.

وی در رابطه با اقدامات میراث فرهنگی بافق عنوان داشت:کارهای موزه انجام شده و برای ایام عید آماده خواهد بود.در زمینه  بوم گردی، قطرم، شادکام وحاجی آباد بافق آماده پذیرای گردشگران است.

رنجبردر خصوص اقامت در بافق گفت: اقامت در بافق نسبت به شهرهای استان حرف اول را میزند چون زیر ساخت آن کاملا فراهم و خوب است .

سرپرست میراث فرهنگی در پایان از شهرداری در بحث زیبا سازی محیط شهری تشکر وقدردانی کرد.

انتهای پیام/م.ف
 

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.