ID : 18587150
در جشن 37 سالگی انقلاب اسلامی؛

جشن پیروزی انقلاب در مهریز؛ نمایش شکوه و عظمت +تصاویر


مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار باشکوه و مثال زدنی برگزار شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، مردم ولایی و فهیم شهرستان مهریز با حضور پرشور و گسترده  در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جواب دندان شكنی به تهدیدات اخیر آمریكا دادند و بار دیگر دین خود را به آرمان های انقلاب و نظام به خوبی ادا كردند.

مردم  این خطه قهرمان پرور با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، با وجود هوای نسبتا سرد بار دیگر دین خود را به آرمانهای انقلاب و امام (ره) ادا كرده و با مقام معظم رهبری تجدید میثاق نمودند . 

پیر و جوان و زن و مرد  با در دست داشتن پلاكاردهایی با مضامین، «انقلاب انفجار نور بود»، «22 بهمن ماه یوم‌الله است»،‌ «ای رهبر آزاده ، آماده‌ایم، آماده» و همچنین پرچم‌های سه رنگ جهوری اسلامی ایران پیام استكبار ستیزی به گوش جهانیان رساندند.

در حاشیه این مراسم، غرفه‌های زیادی از جمله غرفه‌های فرهنگی، معاینه رایگان، عكاسی، کودکان و ایستگاه های صلواتی  برای رفاه حال راهپیمایان در نظر گرفته شده بود.

همچنین خبرنگاران رسانه های مختلف گروهی و عکاسان مهریز و بخصوص کانون خبرنگاران و بسیج رسانه نسبت به پوشش این عظمت مضاعف  فعالیت داشتند.

همچنین آدمك‌های استكبار كه از سوی مردم ساخته شده بود  در معرض دید همگان قرار گرفت و پرچم و آدمک استکبار در چند نوبت در طول مسیر و جلو جایگاه مراسم به آتش کشیده شد .

همچنین در ابتدای مراسم  با تجمع مردم ولایی مهریز  در حسینیه و میدان شهدا گمنام مهریز چند فعالیت فرهنگی و هنری توسط هنرمندان اجرا و مورد توجه مردم قرار گرفت .

این مراسم باشكوه با  سخنرانی امام جمعه مهریز و قرائت قطعنامه ای كه پس از قرائت هر بند آن راهپیمایان با صدای تكبیر آن را مورد تایید قرار می دادند به پایان رسید.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.