ID : 26127282
با حضور مسئول بسیج رسانه استان یزد

جلسه «شورای بسیج رسانه» شهرستان مهریز برگزار شد


در جلسه شورای بسیج رسانه شهرستان مهریز ،اعضاء به طرح مشکلات پیش روی خبرنگاران در تهیه خبر و کمرنگ بودن حضور خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و ارائه پیشنهادات و انتقادات پرداختند .

به گزارش یزد رسا به نقل از  صبح مهریز، جلسه شورای بسیج رسانه شهرستان مهریز روز دوشنبه 27 دی ماه95 در در این شهرستان ، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهریز، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز، مسئول بسیج رسانه استان و مسئولان روابط عمومی ها و جمعی از خبرنگاران مهریز برگزار شد.

در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با اشاره به اهمیت انتشار و بازتاب اخبار شهرستان مهریز از خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی ها خواست تا در این خصوص اهتمام بیشتری بورزند.

امامی، مسئول بسیج رسانه استان نیز ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی درخصوص ارزش گذاری در رسانه ها و سطح مطالبات خبرنگاران مطالبی را عنوان کرد.

در این جلسه خبرنگاران نیز به طرح مشکلات پیش روی خبرنگاران در تهیه خبر و کمرنگ بودن حضور بعضی از خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و ارائه پیشنهادات و انتقادات پرداختند و به لزوم توجه جدی اصحاب رسانه به خطر تبلیغات ضد فرهنگی و ضد ارزشی در شبکه های مجازی و شبهه افکنی ها تاکید کردند.

در پایان با حضور اعضاء ، مسئولین و خبرنگاران حاضر در جلسه، ضمن بررسی کاندیداها انتخابات شورای بسیج رسانه برگزارشد .

انتهای پیام/ج

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.