ID : 26680112

جلسه برنامه ریزی دوره تخصصی معلمین قرآن و دینی در اردکان برگزار شد


روسا و کارشناسان ادارات تبلیغات اسلامی ، آموزش و پرورش و بهزیستی اردکان برای برنامه ریزی یک دوره آموزشی توانمند سازی معلمین دینی و قرآنی گرد هم آمدند.

به گزارش یزدرسا به نقل از اردکان گويا، به منظور برنامه ریزی برگزاری یک دوره آموزشی تخصصی توانمند سازی معلمین دینی و قرآن و مربیان و مدیرن پیش دبستانها و مهدهای کودک، روسا و کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و  بهزیستی شهرستان اردکان در جلسه ای که برگزار شد شرکت کردند.

در این جلسه شعبانعلی قانعی اردکانی مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اردکان به تشریح جزییات دوره توانمند سازی معلمین و مربیان قرآنی و دینی پرداخت و گفت : در این دوره که با حضور استاد حجت الاسلام دارینی در دو روز و در قالب کارگاهی برگزار خواهد شد، شیوه های جذاب سازی کلاس، ابتکار و خلاقیت در آموزش آموزه های قرآنی و دینی، به کارگیری شیوه های هنری و ابتکاری در تدریس و آموزش بهمراه نمونه های اجرایی به مخاطبین ارائه می شود.

در این جلسه جزییات برگزاری این دوره به تصویب رسید و  قرار شد در روز های 5 و 6 اسفند ماه سال جاری این دوره در محل کانون فرهنگی و تربیتی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.