ID : 4245425
واکنش مدیرکل روابط عمومی استانداری به گلایه های رسانه ها:

جلسه رییس دیوان محاسبات در یزد، شورای اداری نبوده است


مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در واکنش به گلایه رسانه های استان به عدم دعوت برای حضور در جلسه رئیس دیوان محاسبات گفت : جلسه رئیس دیوان محاسبات کشور ،شورای اداری نبوده و مربوط به بحث های درون سازمانی و با حضور ذیحسابان و عاملان ذیحساب دستگاه های دولتی و همچنین معاونین مالی و برخی از مدیران و فرمانداران بوده است.

به گزارش یزد رسا به نقل از ایرنا، داود پاک طینت در خصوص علت دعوت نشدن رسانه ها برای شرکت در نشست صبح روز دوشنبه(دیروز ) در استانداری یزد گفت: این جلسه با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور و دعوت از ذیحسابان و عاملان ذیحساب در دستگاه های دولتی و همچنین معاونین مالی و برخی از مدیران و فرمانداران برگزار شد .

وی با تاکید بر اینکه این نشست، شورای اداری نبوده است، افزود: عمده مباحث مطرح شده در این نشست، موضوعات درون سازمانی دستگاه ها بوده است که در آن توصیه هایی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور به ذیحسابان و مدیران مالی، با هدف کاهش تخلفات و تسهیل در امور مالی ارائه گردید.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تاکید دوباره بر تعامل با رسانه ها گفت: در دوره ای که دولت تدبیر و امید کار خود را آغاز کرده است، نه تنها رسانه ها اعم از نمایندگان خبرگزاری ها در استان، نماینده خانه مطبوعات و رسانه های مجازی در تمامی جلساتی که مباحث آن درون سازمانی نیست، دعوت می شوند، بلکه بر خلاف گذشته که اخبار بسته و کوتاهی، از درون جلسات خارج می شده است، امروزه بنا به اذعان خود رسانه ها، روابط عمومی استانداری اخبار جلسات را مشروح و تفصیلی تهیه و به طور رسمی بر پایگاه اطلاع رسانی استانداری درج می نماید .

پاک طینت ، توزیع روزنامه های کشوری و همچنین نشریات محلی در استانداری بدون توجه به گرایشات سیاسی آنها را از مصادیق بارز نگاه برابر به رسانه ها در دولت جدید دانست .

وی افزود: اگر کسانی چگونگی رفتار با نشریات محلی، در گذشته را فراموش کرده باشد، یقینا صاحبان آن روزنامه ها و هفته نامه ها فراموش نکرده اند که بنا به اختلاف سلیقه ای که با مدیران وقت داشتند، حق توزیع نشریه خود در استانداری را نداشتند.

پاک طینت در پایان تاکید کرد : در دولت جدید هیچ یک از رسانه های کشوری یا محلی با وجود منتقد بودن نسبت به برنامه های دولت تدبیر و امید برای توزیع در استانداری منع نشده اند و فقط از رسانه هایی که در دولت قبل، مورد بی مهری و کم توجهی قرار گرفته بودند دعوت شد تا در صورت تمایل نسبت به تحویل نشریه خود به روابط عمومی استانداری، برای قرار گرفتن در چرخه توزیع اقدام کنند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.