ID : 9020687
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اشکذر خبر داد:

جمع آوری 130 میلیون ریال نذورات مردم اشکذر در عید قربان امسال


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اشکذر از دریافت نذورات مردم متدین و نیکوکار این شهرستان در روز عید قربان امسال به مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اشکذر از دریافت نذورات مردم متدین و نیکوکار این شهرستان در روز عید قربان امسال به مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال خبر داد.

"یدالله مروتی" رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشکذر اظهار داشت: در عید قربان امسال مبلغی بالغ بر ۱۳۰ میلیون ریال از نذورات گوشت قربانی در این شهرستان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع آوری شده است.

وی با تقدیر از مردم خیر و مسلمان اشکذر تصریح کرد: هرساله جمع آوری نذورات و قربانی برای کمک به مردم نیازمند در عید قربان باشکوه هرچه بیشتر در این شهرستان صورت می گیرد که این کمک ها نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته امداد اشکذر خاطرنشان کرد: از آغاز دریافت گوشت قربانی مردم خیرخواه این شهرستان با تلاش اعضای کمیته امداد امام خمینی (ره) و با نظارت افراد خیر بین مستحقان زیر پوشش این نهاد توزیع شد.
وی از کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان مهم ترین نهادی یاد کرد که همواره در یاری رساندن به محرومان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

انتهای پیام/ع

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.