ID : 20463014
مهر تأیید صباغیان بر اظهارات «افراط مأبانه» یک اصلاح طلب در ابرکوه!

جناب نماینده منتخب؛ مستقل بودنتان را تثبیت کنید/نماینده مستقل از شانه چپ به جاده خاکی نمی زند


نماینده منتخب مردم حوزه ابرکوه، بافق، مهریز، بهاباد و خاتم با اعلام مستقل بودن و بدون خط فکری خاصی؛ وارد میدان دهمین دوره انتخابات مجلس شد و اکنون بر خواسته های اصلاح طلب ابرکوهی مهر تایید می زند.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، در مراسم استقبال از محمد رضا صباغیان نماینده منتخب مردم بزرگترین حوزه انتخابیه کشور، در محل بیت العباس (ع) ابرکوه، سید حسام هدایتی یکی از معلمان شهرستان که کارنامه اش در اصلاحات پررنگ بوده و تفکرات اصلاح طلبی وی محرز می باشد، سخنانی ایراد کرد که ظاهراً بیش از صحبت های فرماندار و دیگران، مورد تایید نماینده منتخب قرار گرفت.

طبق عادت همیشگی که اصلاح طلبان همیشه دنبال فرصت بوده تا موقعیت ها و موفقیت ها را به نام خود ثبت کنند، هدایتی افزود: "انقلاب اسلامی، همان مطالبه اصلاح طلبی می باشد."

وی همچنین گفت: "مهم ترین وظیفه نماینده توجه به دیدگاه های کلان کشور است، "باید کل کشور و نظام سر و سامان گیرد."

این معلم ابرکوهی تصریح کرد: "معلمانی که در بند هستند باید آزاد شوند، مگر آنان از نظام چه می خواستند؟!

اینکه کشور ما در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و... خصوصأ اقتصادی و معیشت مردم مشکلاتی دارد، بر کسی پوشیده نیست، حال باید پرسید، آیا نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد که باید سر و سامان گیرد؟! آیا براستی شما نمی دانید جرم معلمان در بند چه بوده و علت حبس آنها چه می باشد؟ آیا بی گناه به زندان افتاده اند که خواستار آزادی آنها هستید؟!

جالب تر اینکه صباغیان نماینده منتخب مردم حوزه ابرکوه، بافق، مهریز، خاتم و بهاباد از سخنان اصلاح طلب ابرکوهی استقبال و در تایید آن تصریح کرد: "من صحبت های همه را قبول دارم، اما صحبت های آقای هدایتی را بیشتر می پسندم"

نماینده منتخب یا با طرز فکر و عقاید اصلاح طلبان آشنا نیستند، یا اینکه بر خلاف اظهارات قبلی خود، مستقل نبوده و خط فکری ایشان به جریان خاص سیاسی متمایل می باشد.

در اینجا باید خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مردم ولایتمدار ابرکوه، فتنه و عوامل فتنه را خط قرمز خود می دانند و تا پای جان از نظام و انقلاب خود دفاع می کنند، پس چنان نباشد که با تایید بعضی مباحث و جریانات، از محبوبیت خود در چشم مردم شهرستان حوزه انتخابیه خود بکاهید، چرا که آنان به عنوان شخصی با خط فکری و سیاسی مستقل به شما رأی دادند.

این نماینده محترم نیز در بخشی از سخنان خود در کنایه معناداری به دیگر کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس عنوان کرد: "چهار سال مجلس بهترین فرصت برای گرفتن مدارک حتی دکتری است."

باید گفت: کاندیداها در حوزه های مختلف کشور بر اساس توانایی ها و ظرفیت هایی که دارند و با تایید شورای نگهبان وارد عرصه انتخابات می شوند و این مردم هستند که با انتخاب خود، یکی را بر کرسی بهارستان می نشانند. پس باید هدف مهم نماینده، چه دکتر و چه معلم؛ خدمت به مردم و نظام باشد.

پس با این حساب ملت شریف شهرستان های ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم مستحضر باشید که نماینده انتخابی شما تصمیم دارد در مدت چهار سال حضور در بهارستان به جای رفع مشکلات شما، به کسب مدرک و تجربه بپردازد و شاید فرصتی برای رسیدگی به نیازهای شما باقی نماند.

متن کامل گزارش مراسم استقبال از صباغیان در ابرکوه را می توانید در لینک زیر بخوانید:
اصلاح به معنای امر به معروف و نهی از منکر می باشد/بدون حمایت مردم فکر نماینده ضعیف است




summary-address :
Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.