ID : 12536179
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزدتاکیدکرد

جناج بندی سیاسی در دفاع مقدس معنایی ندارد


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: ما انقلابی هستیم جناج بندی سیاسی در دفاع مقدس معنایی ندارد.

به گزارش یزد رسا، محمد رجبی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در دیدار با سردبیر یزد رسا  با اشاره به اینکه دفاع مقدس با مشارکت همه به ثمر رسیده است گفت: کار در حوزه دفاع مقدس را باید وظیفه خود بدانیم.

 

وی بیان کرد: طرح جامع و کاملی در خصوص جمع آوری خاطرات رزمندگان، ایثارگران،جانبازان، و خانواده معظم شهدا نوشته شده که امید است مطبوعات و رسانه ها کمک رسان این اداره باشند.

 

رجبی با بیان اینکه تجربه خوبی در هشت سال دفاع مقدس کسب کرده ایم و وظیفه داریم که آن را به نسل‌های آینده انتقال دهیم گفت: وقتی به مسائل
منطقه و جهان نگاه می‎کنیم می بینیم رفتارها آنها برگرفته از تجربه غنی فرهنگ دفاع مقدس است که باعث بقای آنها ست.

 

وی گفت: باید همه نهادهای فرهنگی دست از کارهای موازی بردارند و با وحدت کلمه بتوانیم مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس را انتقال دهیم.

 

وی درخصوص اینکه دفاع مقدس متعلق به هیچ گروه و جناج سیاسی نیست اظهار کرد: ما انقلابی هستیم  جناج بندی سیاسی در دفاع مقدس معنایی ندارد و همه اقشار جامع در دفاع مقدس نقش داشتند و ما وظیفه داریم آن را نشر دهیم.

 

در پایان وی گفت: نقش رسانه در انتقال و نشر مفاهیم دفاع مقدس حائز اهمیت می باشد و باید همه با کمک هم در این عرصه کوشا باشیم.

در ادامه راسخی مسئول بسیج رسانه،امامی ، مشاور رسانه ای بسیج استان یزد، موذن روابط عمومی سپاه الغدیر و برزگر مسئول خبرگزاری بسیج در استان به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.