ID : 6650070
به مناسبت هفته جوان

جوانان برتر شهر یزد در مراسمی تجلیل شدند+ اسامی و تصاویر


تعداد 55 نفر از جوانان برتر شهر یزد در بخش های علمی، قرآنی، هنری، کارآفرینی، فرهنگی، ورزشی، توانایی های خاص و مذهبی در مراسمی به همت هیأت رزمندگان اسلام یزد برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از خبرنگار یزدبانو، به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان در مراسمی که به همت هیأت رزمندگان اسلام یزد و با حضور جمع کثیری از زنان و مردان دارالعباده در حسینیه سید محمد آقا برگزار شد؛ از ۵۵ نفر جوان برتر در بخش های  برتر در بخش های مختلف علمی، قرآنی، هنری، کارآفرینی، فرهنگی، ورزشی، توانایی های خاص و مذهبی نجلیل شد.
بر اساس این گزارش، گرچه پایگاه خبری یزدبانو بر اسا بیلبوردهای تبلیغات به امید اینکه از بانوان جوان و برتر نیز تجلیل می شود به این مراسم امده بود ولی در بین ۵۵ برگزیده حتی نام یک بانو به چشم نمی خورد و مسؤولین برگزاری پاسخ روشنی به این موضوع ندادند.
برپایی ایستگاه پخش شزبت و شیرینی و حضور خانواده های جوانان برتر و حضور اقشار مختلف مردم و دست افشانی و مولودی خوانی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) از حواشی جانبی این مراسم به شمار می رفت.
***
*دلیل کمرنگی حجاب، کم کاری معلمان در مدارس است
این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رنجبر به عنوان سخنران این مراسم با تشریح شخصیت حضرت علی اکبر(ع) در مورد نقش قرآن در زندگی اظهار داشت: قیام امام حسین (ع)  به این دلیل بود که احکام خدا تعطیل شده بود و ایشان می‌خواست  قرآن نقشه زندگی شود ومردم به وسیله آن  سعادتمند شوند.
وی کمرنگ شدن وضعیت حجاب در جامعه را مورد انتقاد قرار داد و دلیل کمرنگ بودن آن را کم کاری در مدارس عنوان کرد و افزود:   به مسأله حجاب به درستی توسط آموزگار دینی به دانش آموزان تعلیم داده نشده  و آموزگار به دانش آموز نگفته است که اگر حجاب را حفظ کنی، حجاب تو را حفظ می‌کند.
***
در ادامه این مراسم، محمد رضا بذری به عنوان مداح با قرائت اشعار زیبا در وصف حضرت علی اکبر(ع) ساعتی شاد و معنوی را برای شرکت کنندگان در مراسم رقم زد.
***
*اسامی ۵۵ جوان برگزیده

جوانان علمی:
برترین های بخش جوان علمی را آقایان محسن محمود آبادی،محمد حسن شایستگی، سید محمود حسینی و امید رضا توانه تشکیل می دادند.

جوانان قرآنی:
آقایان مهدی شایق نفر اول بین المللی مسابقات قرآنی تونس، حسن مختاری، سید ماشاء الله موسوی، دکتر مهدی اسماعیلی پور و اکبر کاظمی از برترین های بخش جوانان قرآنی بودند.

جوانان هنری:
آقایان سید جلال دهقانی اشکذری(کارگردان و نویسنده)، صراف یزدی و مسعود آستانه داری به عنوان برترین های بخش هنری معرفی شدند.

جوانان کار آفرین:
در بخش کارآفرینی از آقایان محمدرضا دهقانپور، احسان دهقان، محمدعلی ترابی، سید حامد مجیب زاده و محمد رضا نبوی تجلیل شد.

جوانان فرهنگی:
آقایان محمد نظری، یوسف وطنخواه، محمد مهدی فاضلی، محمد صادق خدایی و حسین سلیمان به عنوان برترین های بخش فرهنگی معرفی شدند.

جوانان ورزشکار:
آقایان سید مهدی میردهقان(قاری قرآن و ورزشکار)، حمیدرضا شیر، محمود وجدانی وجمال دهقانی(معلم ورزش) به عنوان جوانان فعال ورزشکار تقدیر شدند.

جوانان نخبه:
آقایان احسان غفوری، دانیال نظری، سید ابوالفضل احمد شیری و محمد حسین شایق به عنوان برترین های نخبه علمی یزد معرفی و تجلیل شدند.

جوانان با توانایی های خاص:
آقایان علیرضا افروز، محمد بهاری یزدی، علی تفتی، جلیل رضایی و سید جلیل میر طبایی از جمله جوانان با توانایی های خاص بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

جوانان بخش مذهبی:
آقایان محسن فلاح، حجت فتوحی و  امیر علی دوستی نیز از برترین های مذهبی معرفی شدند.

جوانان طلبه:
حجج اسلام مجید مؤمنی، امیر حسین عارف، مهدی شریف، علی زارع زاده وحجت بیاض پور به عنوان جوانان برتر طلبه معرفی و تقدیر شدند.

گزارش تصویری:




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.