ID : 22183369
پدر شهید احمدی روشن در دیدار با جوانان فعال عرصه فرهنگ و فضای مجازی:

جوانان مومن و انقلابی ذخایر این نظام هستند/ رکود و عقب‌گرد در دانش هسته‌ای؛ حاصل مذاکره با استکبار


پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: دشمنان توانستند در مذاکرات با وعده‌های پوچ سر مسئولین ما را کلاه بگذارند و باعث رکود و عقب گرد در دانش هسته ای شوند.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزد ندا؛ رحیم احمدی روشن در نشستی صمیمانه در محل دفتر قرارگاه احمدی روشن یزد با اشاره به علاقه خود و اعضای خانواده به فرزند شهیدشان گفت: شهادت توفیقی بود که شامل حال فرزندم شد و این لطف خداوند در مورد مصطفی و دلجویی مردم باعث شد تا داغ سنگین جدایی از فرزند برای ما قابل تحمل باشد.

احمدی روشن با بیان نکاتی درباره حضور رهبری در بیت شهید بیان کرد: حضرت آقا در دیداری خصوصی با خانواده شهید فرمودند: شهدا به منزله یک شیشه عطر هستند که  تا وقتی که درش باز نشده بویش قابل کنترل است؛ اما در شیشه را که باز شد،دیگر بوی خوش ان قابل کنترل نیست.


وی خاطرنشان کرد: حضرت آفا فرمودند:شهید قبل از شهادت هم مثل شیشه عطر در بسته است اما بعد از شهادت عطری است که درش باز شده و همه خوبی هایش در جامعه پراکنده می‌شود و همه  خوبی‌ها بیان میکنند و از آن استفاده می‌کنند.


پدر شهید هسته ای ایران با اشاره به این که شهدا و جوانان مومن و انقلابی ذخایر این نظام هستند گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب خون پاک چنین جوانانی کشور را در مقابل فتنه ها و دسیسه های دشمنان بیمه می کند و این شهدا و جوانان مومن و انقلابی ما هستند که با رشادت ها و از خود گذشتگی هایشان باعث شدند تا میهن اسلامی به عزت و قدرت برسد و نهال نوپای انقلاب تنومند شود.


احمدی روشن با بیان اینکه در سالهای دفاع مقدس دشمن حتی مانع تامین نیاز های معمولی مثل سیم خاردار مورد نیاز ما از خارج کشور می شدند گفت: امروز با تکیه به ایمان و توان و علم داخلی و به لطف خداوند همان دشمن از توان علمی و دفاعی ما به وحشت افتاده و از هر راهکاری برای عقب راندن و شکست ما استفاده میکند، که با رهنمود های رهبری وعنایت ویژه اهل بیت تا کنون ناکام مانده است.

وی در ادامه با اشاره به لطف بی شمار جوانان و دانشجویان کشور به شهدا و خانواده شهدا تاکید کرد:دشمن نمی داند که با به شهادت رساندن جوانان ما ملت در مسیرش مصم تر میشود و افزود:امروز نگاه همه دنیا به کشور ماست و ما زیر ذره بین جهان هستیم و حالا نوبت شما جوانان است با پیروی از راه شهدا، با ولایتمداری و بصیرت و تقویت علمی و معنوی خود ایران فردا را بسازید.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن اضافه کرد:  تا قبل از سال 84 با ساده انگاری و بی توجهی برخی مسئولان؛ ورود و خروج دانشمندان ما به مراکز هسته ای توسط دشمنان کنترل می شد و دشمنان مانع پیشرفت ما شده بودند ،ولی در زمانی کوتاه جوانان انقلابی ما با توکل و  کار شبانه روزی توانستند نیاز کشور در ضمینه هسته ای را برطرف کنند و غنی سازی 20 درصد را با تکیه بر توان داخلی انجام دهند؛ اما بار دیگر دشمنان توانستند با وعده های پوچ سر مسئولین ما را کلاه بگذارند و باعث رکود و عقب گرد در دانش هسته ای شوند.

وی با اشاره به این نکته که دشمنان ما خود اعتراف کرده اند که ایران قصد استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را دارد افزود: مشکل ما با استکبار جهانی مسئله هسته ای نیست؛ با وجود اینکه رهبر انقلاب بارهای بار این نکته را تذکر داده اند، عده ای با بی بصیرتی و بی توجهی به فرمایشات رهبری مانع پیشرفت علمی کشور شدند و دست آورد های هسته ای را نابود کردند و راه را برای نفوذ دشمنان هموار کردند.

احمدی روشن با انتقاد از سیاست های دولت خاطر نشان کرد در مذاکرات با وجود عقب نشینی های بسیار،غربی ها  به وعده هایشان عمل نکردند و وزارت خارجه ای که میخواسته به پاسپورت ایرانی اعتبار بدهد در مقابل توهین ها و جسارت های کشورهایی مثل عربستان و متحدانش از خود ضعف نشان داده و شان کشور مقتدری مثل ایران را در منطقه پایین اورده است.


انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.