ID : 10001285
یادداشت/تقدسی

جولان فتنه گران ِناکام در دانشگاه ها


انگار موج هواپرستی فتنه گران، پایان ندارد و حاضر به قبول مشی عاقلانه دولت نبوده و شتاب علمی کشور و حفظ آرامش فضای علمی در دانشگاه ها را خلاف منافع اربابانشان می بینند.

یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، پس از آنکه با مقاومت منطقی و امانت داری مجلس شورای اسلامی، بالاخره دولت یازدهم (در خصوص انتخاب وزیر علوم) پذیرفت که فقط اقدام همراه با تدبیر و عقلانیت، امید آفرین است.

لذا  جناب آقای فرهادی را که طبق سوابق از اصلاح طلبان غیر افراطی و معتقد به چهار چوب نظام است را معرفی و وکلای مردم نیز با رای بالا، او را انتخاب و موثق دانستند و ثابت کردند که میزان رای اعتماد و یا عدم اعتماد به وزرا، فقط لحاظ کردن منافع ملت و نظام جمهوری اسلامی است و نه از سر لجبازی و...

اما انگار موج هواپرستی فتنه گران، پایان ندارد و براندازان ِناکام، کماکان حاضر به قبول مشی عاقلانه دولت نبوده و شتاب علمی کشور و حفظ آرامش فضای علمی در دانشگاه ها را خلاف منافع اربابانشان می بینند.

لذا هر از چند وقتی تفاله های سیاسی خود را که در جریان حماسه کوبنده 9 دی به واسطه سیلی مردم پس زده شدند را جهت ایجاد آشوب و بلوا و ایراد سخنان ساختار شکنانه، به شهرهای کوچک، بزرگ و دانشگاه های معروف و غیر معروف اعزام می کنند تا شاید از فسیل شدن بیشتر تفکرشان جلوگیری و با فریب و دغلکاری استادانه بتوانند عده ای را با خود همراه کنند و البته که بینا نخوانده اند!!!

لذا وقت آن رسیده که جناب آقای فرهادی که طبق سخنان صریح خود در مجلس شورای اسلامی "فتنه" را خط قرمز خود و فرمایشات امام خامنه ای(حفظه الله) را فصل الخطاب دانستند فکری برای این بیماری مُسری کنند تا از تشویش بیشتر در دانشگاه ها و کندشدن شتاب علمی کشورمان جلوگیری و نیز صداقت گفتار خویش را اثبات کنند.

البته نباید غافل بود که فتنه گران نیز همچنان با زیاده خواهی تمام به سم پاشی افکار دانشجویان و... مشغولند که دانشگاه فردوسی مشهد و اخیرا نیز(هفته بسیج) بلوایی که در دانشگاه اصفهان به سبب قرائت پیام فتنه گر آزاد (س- م -خ) رخ داد، گواه زنده ای بر این حقیقت می باشد.

صد البته دانشجویان ولایتمدار، آگاه و بصیر از این توطئه غافل نبوده و ضمن عکس العمل منطقی، سالم و دور از هرگونه تشنج، دست از حق خواهی برنداشته و از هدف خویش که همان سرعت بخشیدن به چرخه علمی کشور است به حاشیه کشیده نخواهند شد انشا الله.     
                                                                          

والسلام علی من اتبع الهدی

هاشم تقدسی

آذر ماه 1393




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.