ID : 3433815
حواشی جالب اختتامیه مسابقه «کیک زرد»

حامد زمانی به یزد نرسید!/ اگر شاهرگمان برود، نمی گذاریم خون«مصطفی» پایمال شود


به رغم حضور مسئولین ارشد «دولت تدبیر و امید» در استان و معاونتها و مشاورتهای استانداری یزد در مراسم «جشن سده زرتشتیان» ، مراسم هتاکانه اصلاح طلبان و ... ، هیچ یک از بزرگان استانداری یزد در این مراسم که تکریم « حق مسلم ملت غیور ایران اسلامی » و دانشمند شهید یزدی تیار ، شهید احمدی روشن بود، حضور نیافتند که تا پایان برنامه جای آنها خالی نگه داشته شد.

به گزارش خبرنگار یزدرسا به نقل از یزد آوا، شب گذشته اختتامیه « مسابقه بزرگ کیک زرد » در سالن وحدت برگزار شد و حواشی جالبی داشت که از دید خبر نگار یزد آوا مخفی نماند .

* به رغم حضور مسئولین ارشد «دولت تدبیر و امید» در استان و معاونتها و مشاورتهای استانداری یزد در مراسم «جشن سده زرتشتیان» ، مراسم هتاکانه اصلاح طلبان و ... ، هیچ یک از بزرگان استانداری یزد در این مراسم که تکریم « حق مسلم ملت غیور ایران اسلامی » و دانشمند شهید یزدی تیار ، شهید احمدی روشن بود، حضور نیافتند که تا پایان برنامه جای آنها خالی نگه داشته شد.

 

 

این در حالیست که معاون سیاسی امنیتی استاندار با حضور در مراسم اصلاح طلبان استان که حتی در برخی از آنها به ارزشهای نظام و امام توهین شده، بارها بر حمایت از همه سلایق و گروه ها تأکید داشته است ؛ اما تا کنون در عمل چنین نشده.

 

 

* رئیس سازمان بسیج دانشجویی میهمان و از سخنرانان مراسم بود.

* رئیس سازمان بسیج دانشجویی دکتر ودود حیدری در پایان سخنانش زمانی که گفت: آمریکایی ها آرزوی قدم زدن در خیابان های ایران را به گور می برند مورد تشویق باشکوه حضار قرار گرفت.

* مسئولین برگزار کننده مسابقه در تبلیغات خود از «کنسرت حامد زمانی» در این مراسم خبر داده بودند اما به دلیل نقص فنی هواپیما و تاخیر در پرواز خواننده محبوب و پر طرفدار به مراسم نرسید.

 

 

* به نظر می رسد مسئولین بسیج دانشجویی که از چند روز پیش به تبلیغ این مراسم پرداخته بودند، باید تدبیری می اندیشیدند تا «حامد زمانی» نیز مانند دیگر میهمانان تهرانی ساعت ها قبل از شروع مراسم در یزد حضور پیدا می کرد و جمعیت انبوهی که برای شنیدن صدای خواننده محبوب و ارزشی به سالن وحدت آمده بودند با عدم حضور این خواننده رو به رو نمی شدند و ناامیدانه سالن را ترک نمی کردند.

 

 

* مراسم با این که حامد زمانی نیامد اما تا لحظات پایانی شور و شعف خاصی داشت و تا ساعت ۱۲:۳۰ بامداد طول کشید.

* در بخش دیگری از برنامه، «دکتر علی رضا حیدری » یکی از دانشمندان هسته ای ضمن ارائه فواید و محاسن انرژی هسته ای ، به تشریح توافق نامه ژنو از لحاظ فنی پرداخت . گفت که این توافق نامه غیر از تعلیق انرژی هسته ای ایران نتیجه ای دیگری برای کشورمان در بر نداشت و امیدواریم در گام نهایی تیم مذاکره کننده حق ملت ایران را از حلقوم غرب و آمریکا بیرون بکشند.

 

 

* هنگامی که سخنران در مورد توافقنامه ژنو صحبت می کرد ، پدر شهید احمدی روشن با غم خاصی ، سر خود را به حالت تأسف تکان می داد و غم در چهره اش هویدا می شد .

* دکتر علی رضا حیدری در پایان سخنان خود ، خطاب به پدر شهید احمدی روشن قول داد : «اگر شاهرگمان برود ، نمی گذاریم خون مصطفی پایمال شود» ;که به محض اعلام این سخن ، جمعیت انبوه حاضر در سالن به پا خاسته و به تشویق وی پرداخته و شعار « حیدری دوستت داریم» و « دکتر دوستت داریم» دادند .

 

 

* هنگامی که دکتر حیدری ایرادات فنی توافقنامه ژنو را بر می شمرد ، حضار یکصدا شماره های این ایرادات را می شمردند که موجب تنوع  و نشاط مجلس و لبخندهای همراه با اندوه حضار شده بود .

* پس از اتمام صحبت های «دکتر علی رضا حیدری» هنگام پایین آمدن از جایگاه ، پدر شهید احمدی روشن به استقبال وی شتافته و وی را بوسه باران کرد که این بار هم جمعیت سالن با کف زدن های متوالی وی را بدرقه و تشویق کردند .

 

 

* « محسن نشاسته گر» خواننده جوان یزدی نیز در این مراسم به اجرای زیبای برنامه پرداخت.

* نوبت به گفتگوی مجری با پدر شهید احمدی روشن و حامد زمانی رسید که صندلی وی خالی بود و مجری فقط به با پدر شهید و دانشمند شهید هسته ای کشورمان برنامه را ادامه داد.

 

 

پدر شهید احمدی روشن انتقادات زیادی از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای داشت، خاطراتی از عروسش عنوان کرد و گفت: « به حق پشت هر مرد موفقی زن موفقی است و دخترم عطیه زنی بود هم کفو و در شأن مصطفی» .

 

 

* وقتی صحبت های پدر شهید احمدی روشن تمام شد جمعیت حاضر در سالن از جا برخاسته و وی را با کف زدن های متوالی تشویق کردند و مجری دستان پدر شهید را بوسید.

* در پایان نیز جوایز برگزیدگان مسابقه کیک زرد که در دو رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در قالب های کاریکاتور، طنز، وبلاگ نویسی، شعر، داستان و مقاله برگزار شده بود اهدا شد.

* همچنین از سوی بسیج دانشجویی از خانواده شهید احمدی روشن تجلیل شد.

 

 

* حضورپرشوروپرازدحام جوانان یزدی با سلایق وتیپ های مختلف درسالن به گونه ای که عده ای ایستاده مراسم را تماشا می کردند نشان از محبوبیت خواننده ارزشی کشورمان داشت.

 




summary-address :
Your Rating
Average (6 Votes)
The average rating is 4.333333333333333 stars out of 5.