ID : 18742410

حسابرسان دیوان محاسبات در دانشگاه یزد معرفی شدند


حسابرسان دیوان محاسبات در دانشگاه یزد روز سه شنبه ۲۷ بهمن‌ماه با حضور مدیر کل دیوان محاسبات استان و رییس این دانشگاه معرفی شدند.

به گزارش یزد رسا، حسابرسان دیوان محاسبات در دانشگاه یزد روز سه شنبه ۲۷ بهمن‌ماه با حضور مدیر کل دیوان محاسبات استان  و رییس این دانشگاه  معرفی شدند.

مدیر کل دیوان محاسبات استان یزد در این مراسم  گفت: سیاست دیوان محاسبات کشور این است که کارکنان این دستگاه در بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی همکاری داشته تا با اطلاعات و قوانین و مقررات آشنایی کامل پیدا کنند و راه برای پیشرفت و ارتقای آنها باز شود.

بهزاد فلاطون‌زاده  با بیان اینکه شعار دیوان محاسبات پیشگیری و هدف پاسداری از بیت‌المال است افزود: اگر قبل از وقوع هر انحرافی پیشگیری شود قطعا بهتر می‌توان از بیت‌المال پاسداری کرد.

رییس دانشگاه یزد نیز در این نشست با بیان اینکه: نگاه پیشگیرانه در دیوان محاسبات رویکرد مثبتی است گفت: نگاه ما در دانشگاه شفافیت، صداقت و صراحت در امور است.

دکتر محمدصالح اولیاء  افزود:‌ به لحاظ مدیریتی در مجموعه مدیریت دانشگاه، هماهنگی لازم وجود دارد و در راستای رسیدن به اهداف اصلی دانشگاه قانونمندی و وفاداری به ضوابط در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر جواد غلام‌نژاد معاون اداری و مالی دانشگاه یزد نیز گفت: علم حقوق و حسابداری از دانشگاه وارد جامعه می‌شود و اگر خطایی در محیط دانشگاه اتفاق افتد زیان حاصل از آن بسیار بیشتر از دیگر مؤسسه‌های دولتی است، بنابراین ما خود نیز باید در مجموعه نظارت لازم را داشته باشیم.

در پایان این نشست محمدحسین انتظاری و سید علیرضا انصاری به عنوان سرپرست جدید هیئت حسابرسی و حسابرس دیوان محاسبات دانشگاه یزد معرفی و از مهدی برزگری و احمد دهقان‌نیری  به عنوان سرپرستان سابق هیئت حسابرسی دیوان محاسبات این دانشگاه با اهداء لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.