ID : 20586141
وقتی مدعیان راستگویی از پاسخ دادن طفره می روند

حصاری که به دور استانداری یزد کشیده شده است


در حالی که دولت ها باید با مردم صادق باشند و واقعیت ها را به گوش جامعه برسانند، متاسفانه اخیراً مسئولان ارشد استان با هر لطایف الحیلی سعی دارند تا از پاسخ به افکار عمومی فرار کنند گویی مردم را صاحبان این مرز و بوم نمی دانند.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزدامروز، در حالی که تمامی مسئولان و مدیران ارشد استان در سخنرانی های عمومی خود، دانستن را حق مردم می دانند، پای عمل که می رسد، هر ریسمانی را مستمسک قرار می دهند تا از بیان واقعیات بگریزند.

متاسفانه اخیراً مسئولان ارشد استان  پاسخ به سوالات خبرنگارن را منحصر به  نشست های خبری سالیانه خود می کنند. نشست هایی  که پس از ایراد سخنرانی و اعلام برنامه های دستگاه مطبوع مجال چندانی برای طرح سوالات خبرنگاران باقی نمی گذارد و یا اگر هم سوالی مطرح شود که باب میل آن مسئول نباشد معمولا پاسخی  به آن داده نمی شود و یا به ارائه پاسخی سطحی اکتفا می شود!

یا در روشی دیگر رسانه هایی که با اعطای مجوز و یارانه مطبوعات همسو با دولت شده اند را جامعه مطبوعاتی استان می نامند و برای آن ها نشست که نه، دور همی برگزار می کنند.

حتی بعضاً رسانه های منتقد که در واقع زبان گویای مردم هستند به عنوان معاند فرد معرفی می شوند و به این بهانه از تعامل با آن ها سر باز میزنند اما اگر واقعاً مشکل از رسانه هاست چرا مسئولین حاضر نیستند به هیچ احدالناسی پاسخ بدهند؟ چند نفر از مدیران ارشد استانی در جمع همشهریان معترضشان که در مقابل استانداری تجمع کرده بودند حاضر شدند و به آن ها پاسخ دادند؟ چند نفر از مدیران ارشد که برای افتتاح یک پروژه صف می کشند یک بار به کارخانجات و واحدهای در شرف تعطیلی استان سر زده اند؟

در پایان باید متذکر شد که رسالت مطبوعات و خبرنگاران  بالا بردن سطح آگاهی جامعه و نیز رساندن مشكلات مردم به گوش مسئولين است. بنابراین امیدواریم مسئولان استانداری یزد از پیله تنیده به دور خود درآمده و به جای فرار از پاسخ گویی، جوابگوی دغدغه های مردم استان باشند.

انتهای پیام/آ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.