ID : 15313342
یادداشت/

حضور جهادگران بسیجی در مناطق محروم؛ جلوه های زیبای ایثار و جهاد


حضور جهادگران بسیجی و دانشجویان متدین در مناطق محروم و دورافتاده یکی از جلوه های زیبای ایثار و جهاد است؛لمس کردن و از نزدیک با مشکلات مناطق محروم میتواند ضمن یک تحول روحی و تعالی کمال در فرد،یک روزنه امیدی باشد برای مردم آن مناطق که حضور افرادی که از امکانات رفاهی و آسایش خود گذشت کردند، باشد.

یزدرسا؛ عرصه ایثار و جهاد یکی از ماندگارترین ارکان اعتقادی و مبنای تمامی خوبی ها و هنجارهای یکی جامعه سالم و آرمان خواه است و این میراث ارزشمند از زمان صدر اسلام  و همچنین در دوران درخشان زندگانی امامان معصوم بوده است.

حضور جهادگران بسیجی و دانشجویان متدین در مناطق محروم و دورافتاده یکی از جلوه های زیبای ایثار و جهاد است.

لمس کردن و از نزدیک با مشکلات مناطق محروم میتواند ضمن یک تحول روحی و تعالی کمال در فرد، یک  روزنه امیدی باشد برای مردم آن مناطق تا حضور افرادی که از امکانات رفاهی و آسایش خود گذشت کردند، باشد.

اما وظیفه اصلی رسالت اصحاب رسانه چیست؟ اگر بتوان گفت که وظیفه ما بیشتر از شما جهاد گران نیست لاجرم کمتر نیست و  حضور عاشقانه شما که امیدهای آینده این نظام و مایه دلگرمی رهبر گرانقدر و دانشمند جهان اسلام حضرت آیت الله خامنه ای(دامت تاییداته) وظیفه ما را دوچندان میکند.

اصحاب رسانه باید زبان گویا و رسای شما جهاد گران و ایثارگران باشد و تحقق اهداف و چشم انداز های شما جز با انعکاس مطالبات شما از طریق رسانه های متعهد و ارزشی محقق نمیشود.

بررسی مشکلات و رساندن آن به گوش مسئولان نه تنها وظیفه ما نیست بلکه یک تکلبف شرعی و بدون چون و چرا است و باید همه باهم و درسالی که به ابتکار ولی امر مسلمین به نام همدلی و همربانی نامگذاری شده در جهت رفع مشکلات این مناطق گام برداریم.

البته همگی باید بدانیم که نباید در جهت انتقاد و اعلام کمبود ها و نیاز ها حرف بزنیم بلکه ضمن اعلام مشکلات در جهت ارائه راه حل و پیشنهادها تلاش کنیم.

اخلاص و خودشناسی مهترین رکن پیروزی در جهت اهداف یک بسیجی جهاد گر است که اگر این دو را در خود تقویت کنیم تمامی مشکلات و کمبودها و خدای ناکرده عدم همکاری مسئولان برای ما آسان خواهد شد.

 

نویسنده: علی اصغر رضایی




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.