ID : 27712372
فرماندار شهرستان خاتم در جلسه شورای اداری مطرح کرد

حضور حداکثری در انتخابات ، جلوی نفوذ دشمن را خواهد گرفت / افزایش 6 شعبه اخذ رأی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری در خاتم


فرماندار شهرستان خاتم گفت: اولویت نخست در انتخابات ، مشارکت حداکثری مرم پای صندوق های رأی است و هر چه درصد حضور بیشتر باشد ، عزت و اقتدار بیشتر دولت ، ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش یزد رسا به نقل از  خبرنگار طنین خاتم ؛ فرماندار شهرستان خاتم در آخرین جلسه شورای اداری سال 95 با تبریک ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهراس) از تلاش یک ساله روسای ادارات ، ارگانها و دیگر مسئولین شهرستان که در جهت توسعه ، عمران و آبادانی شهرستان تلاش کردند قدردانی به عمل آورد.

فرجام فاضلی عملکرد مدیران شهرستان را در سال 95 خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت:این عملکرد خوب بیانگرآن است که مدیران و تیم اجرایی تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی شایسته به مردم انجام داده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

فاضلی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو از افزایش شعبه های اخذ رای در شهرستان خبر داد و گفت: ملاک عمل، آمار جمعیتی خاتم است که با توجه به رشد جمعیتی نسبت به انتخابات سالیان گذشته  صندوق اخذ رای از 47 صندوق به 52 صندوق افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر لزوم فراهم سازی بستر امن مناسب برای مشارکت مردم در انتخابات و حضور آنان در پای صندوق رای ، تاکید کرد: روسای ادارت و کارمندان می توانند  درصورت نداشتن مسئولیت در برگزاری انتخابات و در ساعات غیر اداری و بدون استفاده از کوچکترین امکانات دولتی در امور انتخاباتی و تبلیغات شرکت کنند.

فرماندار خاتم خاطر نشان کرد: اولویت اول انتخابات ، مشارکت حداکثری مرم در پای صندوق های رای است و هر چه درصد حضور بیشتر باشد ، عزت و اقتدار بیشتر دولت ، ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.