ID : 39326950
استاد حوزه و دانشگاه:

حضور رئیسی در رأس قوه مجریه، امید را به جامعه بازخواهد گرداند


غفاری‌فر گفت: اگر سید ابراهیم رئیسی به ریاست جمهوری انتخاب شود یقینا شاهد خواهیم بود که نشاط و امید را در دل‌های مردم زنده خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسن غفاری‌فر عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، پیرامون ویژگی های یک رئیس‌جمهور طراز ایران اسلامی گفت: بعد از شهادت شهید بهشتی، افراد مختلفی مسئولیت قوه قضائیه را بر عهده گرفتند که هر کدام از آن‌ها نیز جایگاه خاصی از نظر علمی و فقهی داشتند اما هیچ کدام نتوانستند قوه قضائیه را در چشم مردم شیرین و آن را در مقابل دشمن علم کنند و به عبارت دیگر، قوه قضائیه را قوه قضائیه جمهوری اسلامی کنند.

وی افزود: اما آیت‌الله رئیسی در همین مدت کوتاه، با روحیه انقلابی و مردم‌داری و پرهیز از حزب‌گرایی، اقدامات بسیار ارزشمند و تعیین‌کننده‌ای را انجام داد و در مقابل فشارها نیز کوتاه نیامد.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: لذا امروز نیز اگر وی از قوه قضائیه -که در مقایسه با قوه مجریه اختیاراتش صفر است-، به ریاست جمهوری انتخاب شود یقینا شاهد خواهیم بود که نشاط و امید را در دل‌های مردم زنده خواهد کرد.

غفاری‌فر تأکید کرد: یقینا عملکرد و تحرک ایشان در قوه مجریه در صورتی که از سوی مردم انتخاب شود، به مراتب بیشتر از قوه قضائیه خواهد بود چرا که بستر بیشتری برای کار وجود دارد و به تبع آن نشاط و امید و انسجام را بیش از پیش به جامعه باز خواهد گرداند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.